Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en c! Arbetet innebär i huvudsak att vara ett administrativt stöd till enheten samt enhets- och sektionscheferna. Där i ingår exempelvis kopiering, sortering och posthantering. I arbetet ingår även administrativa uppgifter kring hanteringen av ärenden, såsom registrering i myndighetens diarium samt expediering av beslut och andra handlingar. Kontakt med allmänheten är en viktig del av arbetsuppgifterna. Fakturahantering och enklare inköp förekommer i arbetet. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är kalenderhantering, lokalbokning, resebokning och att föra minnesanteckningar vid möten.
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående enligt överenskommelse och beräknas pågå i 6 månader. Arbetet sker på plats hos myndigheten med kontorstiderna klockan 8-16.30.
Krav för tjänsten:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift.
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM.
För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag är 2025-12-04.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hannah Trollsås via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post:
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
[email protected]
Välkommen med din ansökan!