Arbetsbeskrivning
Randstad digital letar nu efter en supportspecialist till en av våra kunder. Här kommer du att hjälpa användare genom telefon och ärendehanteringssystem. Du kommer primärt att arbeta på Microsoftplattformen och supportera i ärenden relaterat till olika applikationer. Rollen innehåller felsökning, problemlösning, dokumentation och kommunikation med användarna.
I den här rollen arbetar du på plats hos vår kund i Borås.
Randstad Digital är din karriärpartner inom IT och digital transformation. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Som din karriärpartner tillämpar vi vår talangcentrerade strategi som sätter din utveckling i fokus, vilket hjälper dig att uppnå din fulla potential och öppnar upp för nya spännande karriärmöjligheter.
Ansvarsområden
I den här rollen kommer du att arbeta med felsökning, problemlösning och dokumentation av it-relaterade ärenden.
Kvalifikationer
Vi letar efter dig som har tidigare erfarenhet av support eller kundtjänst. Du får gärna ha en teknisk utbildning på gymnasienivå eller högre.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och för att passa i den här rollen behöver du vara en problemlösare som trivs med att samarbeta med dina kollegor och andra intressenter. Du behöver tycka om kommunikation och ha en pedagogisk ådra för att kunna hjälpa användarna på bästa sätt. Vidare så behöver du vara nyfiken och intresserad av IT och teknik.
I den här rollen behöver du kunna flytande svenska i tal och skrift.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.