Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Dansktalande Customer Success Specialist!
Skicka ansökan 27 dagar kvar
Support Teknisk support Kundtjänstmedarbetare Customer Success Manager Customer Success Specialist
27 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om rollen

Som Customer Success Specialist är du en nyckelspelare i att säkerställa kundnöjdhet och teknisk support. Du kommer att hantera kundförfrågningar via telefon, mejl och chatt, lösa tekniska problem och arbeta proaktivt för att förbättra kundupplevelsen. Rollen kräver god teknisk förståelse, stark kommunikationsförmåga och ett genuint intresse för att hjälpa kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Ge teknisk support och vägledning till kunder.
  • Analysera och lösa tekniska problem, samt eskalera mer komplexa ärenden.
  • Arbeta proaktivt med att förbättra kundupplevelsen och identifiera optimeringsmöjligheter.
  • Samarbeta med interna team för att förbättra produkter och tjänster.
Vem vi söker

För att lyckas i rollen tror vi att du:

  • Behärskar danska, svenska och engelska flytande i både tal och skrift.
  • Har tidigare erfarenhet av teknisk support, kundservice eller liknande roll (gärna inom IT, telekom eller SaaS).
  • Är lösningsorienterad och van vid att hantera tekniska problem på ett strukturerat sätt.
  • Har starka kommunikationsfärdigheter och kan anpassa din kommunikation efter kundens behov.
  • Är analytisk, självgående och trivs i en snabbföränderlig miljö.
  • Har god IT-förståelse och snabbt kan sätta dig in i nya system och tekniska lösningar.

Meriterande:

  • Erfarenhet av att arbeta med support av komplexa mjukvarusystem eller journalsystem.
Om arbetsplatsen

Vår kund är ett innovativt och växande företag som specialiserar sig på tekniska system och supportlösningar. Företaget erbjuder en dynamisk och utvecklingsfokuserad arbetsmiljö, där samarbete, innovation och kundfokus står i centrum.

Vad vi erbjuder

Detta är ett konsultuppdrag med inledande anställning hos oss på OIO. Planen är att detta på sikt övergår till en fast anställning förutsatt att både du och vår kund är nöjda med samarbetet. Under tiden du är anställd på OIO erbjuder vi fast månadslön, betald semester från dag ett och ett högt friskvårdsbidrag.

  • Lön: Fast månadslön
  • Placering: Centralt i Stockholm - 100% på plats
  • Omfattning: Heltid
  • Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
  • Kontaktperson: Anna Edlund ([email protected])

Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-02
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Godsmottagare Kundmottagare Ordermottagare Orderhandläggare Orderadministratör
27 nov
Tekniker Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Fältservicetekniker
24 nov
Reparatör Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Underhållsmekaniker Kundtjänstmedarbetare
Idag