OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi söker en medarbetare till first line teknisk support inom vårt affärsområde Support och Tjänster, som kommer att fungera som den första kontakten med våra kunder och partners. Vi erbjuder en unik möjlighet i norra Sverige att växa i ett snabbväxande företag med fokus på e-mobilitet och elektrifiering.
Dina arbetsuppgifter
Som supporthandläggare hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga supporten och servicen. och partners är nöjda med sitt val av lösning och leverantör, genom att upprätthålla en hög servicenivå under hela deras resa. Din roll innebär att du är företagets ansikte utåt och att du bidrar till att upprätthålla hög kundnöjdhet genom effektiv hantering av kundärenden. Det kan innebära följande arbetsuppgifter:
Kundsupport och ärendehantering:
Administrativa uppgifter:
Kommunikation och samarbete:
Din profil
Det är meriterande om du har
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.