Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Footway söker en AI-driven Customer Support Agent!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av Footways spännande resa inom e-handel och kundservice? Vi söker en dig som vill leverera service i världsklass och samtidigt förbättra och driva förändringar i våra processer.

Om Footway: Footway är en växande aktör inom e-handel som utmanar det traditionella med en datadriven och automatiserad plattform, Footway+. De använder AI för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen och strävar efter att leverera enkelhet och innovation i varje steg. Footway värdesätter ödmjukhet och brinner för enastående kundupplevelser!

Om rollen:

Som AI-driven customer support agent kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och förbättra våra kundserviceprocesser. Du kommer att arbeta med att:

  • Utveckla, arbeta och implementera nya processerför att förbättra kundservicen och effektivisera arbetsflöden.
  • Välkomna och integrera nya B2B-kunder och säkerställa en smidig övergång samt bygga långsiktiga relationer.
  • Bidra med din erfarenhet från operativt arbete, såsom teamledarskap, lageransvar eller logistik, för att optimera våra tjänster och processer.
  • Förbättra användningen av AI och automatisering för att göra arbetet smidigare och effektivare.
  • Samarbeta med team och partners för att utveckla och förbättra våra tjänster, och ge feedback baserat på vad kunderna säger.
  • Följa upp på kundärenden för att se till att alla frågor är lösta och att våra riktlinjer följs.
  • Vara flexibel och beredd att arbeta operativt i supporten vid behov och volymer. Vi söker någon som inte är rädd för att ta i och stödja teamet med operativa uppgifter när det behövs.

Vi söker dig som: Du har ett stort kundhjärta och drivs av att skapa enastående kundupplevelser. Du älskar att möta nya människor och är serviceinriktad i varje interaktion. Med ett inkluderande tankesätt trivs du med att samarbeta i grupp och är samtidigt en orädd problemlösare som hittar kreativa lösningar. Du är trygg i att fatta beslut och kan anpassa dig snabbt till förändringar.

  • Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande
  • Är flytande i svenska och engelska, meriterande med ett tredje språk
  • Erfarenhet av att jobba med operativt och/eller med automatisering är meriterande

Praktisk information: Uppdragsgivare:Footway Start: Enligt överenskommelse Placering:Stockholm, Kista (Victoria Tower) Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag - fredag 08.00-17.00 Lön:Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpas Kontakt:Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på[email protected]

Vi erbjuder dig: Workz är specialister på kundservice och erbjuder omfattande utbildning följt av löpande träning inom områden som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du certifierad i kundservice. Utöver kollektivavtalsenliga villkor får du en dedikerad operativ chef som stödjer din utveckling och finns tillgänglig för dig som konsult.

Ansökan:

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-10-27
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Sales Star B2B Säljare Sales Agent Innesäljare Teamsäljare Inside Sales Account Manager B2B Innesäljare Ansvarig säljare Relationssäljare Telefonförsäljare Rådgivande säljare Strategisk säljare B2B Account Manager Kundansvarig säljare Sales Account Manager Telemarketing-säljare Inside Account Manager Junior Account Manager Sales Account Executive Regional Account Manager National Account Manager
Idag