OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en operativ inköpskonsult för ett spännande uppdrag hos en kund. Rollen är kritisk för att säkerställa den dagliga försörjningen av material och tjänster till verksamhetens produktionsenheter.
Är du en noggrann och kommunikativ person med en stark fingertoppskänsla för service och problemlösning? Då kan detta vara uppdraget för dig.
Konsultuppdrag på ca 3 månader
Start snarast.
Arbetsgivare Randstad AB
Uppdraget är i Solna.
Ansvarsområden
Du kommer att driva det dagliga operativa inköpsarbetet, med fokus på att skapa försörjningssäkerhet och att upprätthålla ordning och reda i system och processer. Du är länken mellan verksamhetens behov och externa leverantörer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid personlighet och samarbetsförmåga. För att lyckas i denna sociala roll, som innebär mycket kontakt via telefon, teams och genom möten. Du måste du ha en ödmjuk och lösningsorienterad inställning. Att hantera situationer med öppet sinne och vilja förstå verksamhetens behov är avgörande.
Din bakgrund och kompetens:
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.