Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Administratör till Cramo
Skicka ansökan 14 dagar kvar
Administratör
14 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

En dag på Cramo

På Cramo arbetar vi tillsammans och stöttar varandra. Alla är lika viktiga. Vi har en arbetsmiljö som uppmanar till samarbete, där vi stöttar och delar kunskap med varandra på alla nivåer av företaget. Det är vad som skapar vår sanna laganda!

Cramo erbjuder dig en utvecklande arbetsplats med en positiv företagskultur fina anställningsvillkor och bra personalförmåner.

Som Administratör arbetar du med uthyrning och administration av alla våra byggetableringsprodukter så som bodar, hissar, ställningar etc.

Placering i Länna / Jordbro. 

Dina arbetsuppgifter består främst av: 

  • Ordermottagning 
  • Ansvara för intern och extern fakturering samt kontering av leverantörsfakturor
  • Hantera arbetsorder och fakturor från montörer
  • Fakturareklamationer
  • Supportera projektets användare i våra system
  • Behjälplig i inköpsprocessen

På Cramo strävar vi efter att alltid ligga i framkant med samhällsutvecklingen. Vi bidrar inte bara till våra kunders framgång utan till samhället i stort. Nyckeln till vår framgång är våra fantastiska medarbetare som har en positiv ”allt är möjligt”-attityd. För oss är det viktigt att arbeta för en mer inkluderande arbetsplats där alla våra medarbetare får möjlighet att uppnå sin fulla potential. Cramo erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och anställnings- och personalförmåner. Dessutom värnar vi om våra medarbetares hälsa och välmående, och erbjuder en arbetsmiljö, där alla ska trivas och känna sig uppskattade.  

Kollektivavtal: Basindustrin - Unionen, Sveriges Ingenjörer, Ledarna. 

Som person är du positiv, flexibel och utåtriktad. Du är självgående och en god lagspelare som tycker om att hjälpa till där det behövs och trivs med att ha många kontaktytor. Du har en central roll inom tunnelbaneprojektet och är därför viktigt att du gillar att nätverka och träffa nya människor. 

  • Du har fullgjort gymnasieutbildning.
  • Erfarenhet av liknande roll. 
  • Goda kunskaper i Officepaketet och är en van användare av systemstöd. 
  • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntlig. 
  • Erfarenhet från byggbranschen eller närliggande bransch är meriterande.  
  • Erfarenhet av IBS Rental är meriterande. 

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterade chef Annie Wicksell på 070 346 43 75  

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-04-14
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Bokförare Upphandlare Administratör Ekonomiansvarig HR-administratör Kontorsservicemedarbetare Leverantörsreskontraansvarig CFO (Chief Financial Officer)
24 apr
Chef IT-student Koordinator HR-assistent Administratör Office Manager Kontorsassistent Administrativ assistent
25 apr
Koordinator Administratör Centrumledare Eventplanerare Eventkoordinator Servicekoordinator Marknadskoordinator Social Media Specialist Social Media Coordinator Digital marknadskoordinator Social Media Content Creator
16 apr