Är du en strukturerad och serviceinriktad person som trivs med att kombinera administrativt arbete med praktiska insatser inom hemtjänst? Då har vi tjänsten för dig!
Lycka omsorg AB söker en administratör med undersköterskekompetens till en heltidstjänst där du får en central roll i vår verksamhet. Här blir du en del av ett engagerat team som sätter kvalitet och omsorg i fokus – både för våra kunder och medarbetare.
Om rollen
Som administratör hos oss får du en varierad tjänst där du arbetar både med planering, dokumentation och schemaläggning samt ute i verksamheten med våra kunder. Tjänsten är delad ca 50/50 mellan administrativt arbete och praktiskt arbete inom hemtjänsten.
Vi är en ISO-certifierad verksamhet.
Vi erbjuder dig:
Ett stimulerande och omväxlande arbete i en växande verksamhet
Trygga anställningsvillkor med kollektivavtal
Möjlighet att påverka och utvecklas inom företaget
Friskvårdsbidrag och en arbetsmiljö där vi värnar om välmående
Låter det som något för dig? Ansök redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande och anställning kan göras innan ansökningstiden har löpt ut.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning