Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Handläggare kommer du att arbeta med planering och uppföljning av ärenden, att utreda, granska samt handlägga ärenden, posthantering/ta emot besökare. Arbetet sker på plats hos kund i Gävle och arbetstiden är dagtid.
I din roll som Handläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Utreda, granska, dokumentera och handlägga ärenden, samt planera och följa upp.
- Analysera och utvärdera arbetsuppgifter, samt utarbeta exempelvis beslutsunderlag.
- Utreda/granska samt fatta beslut i enklare ärenden.
- Hantering av post/paket samt ta emot besökare.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start snarast och 6 månader framåt, med möjlighet till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som har en relevant utbildning samt minst 4 års arbetslivserfarenhet ifrån liknande arbete, kunskaper i MS Office, grundkunskaper i ärendehanteringssystem. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet av:
- Ärendehanteringssystemet Servicenow.
- Arbete med fakturahantering.
Vidare ser vi att du är driven, självständig, kommunikativ, driven och analytisk. Du arbetar likaväl självständigt som i grupp.
Viktigt för tjänsten är:
- Relevant utbildning samt minst 4 års arbetslivserfarenhet.
- Kunskaper i MS Office
- Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Hans Hedback via
[email protected] alt. Linnéa Strandh via
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
[email protected]
Välkommen med din ansökan!