Arbetsbeskrivning
Vi söker en ansvarsfull och noggrann Logistik- & Leveranssammordnare som är redo att ta sig an en varierad och dynamisk roll. Som en viktig del av kundens team kommer du att arbeta med kontroll och analys av bränslekvalitet, invägning av inkommande bränsle till kundens flis- och avfallspannor, samt lagerhantering och samordning av den interna logistiken. Du kommer även att utföra provtagning och kontroll både inomhus, utomhus och i avfallsmiljö.
Arbetsuppgifter:
- Kontroll av bränslekvalitet genom olika analysmetoder
- Invägning av inkommande bränsle till flis- och avfallspannor
- Lagerhantering och samordning av intern logistik
- Registrering och uppföljning i datasystem och Excel
- Provtagning och kontroll i olika miljöer
Vi söker dig som:
- Har ett allmänt analytiskt tänk och god datakunskap, vilket är avgörande för att trivas i rollen
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kunder, logistik och har erfarenhet av att arbeta i flera olika system
- Har en hög servicenivå, trivs med att arbeta självständigt och i grupp
- Är fysisk och stresstålig, och kan hantera ett högt tempo och förändringar i arbetsmiljön
- Är noggrann, har ”skinn på näsan” och trivs i en utmanande arbetsmiljö
- Erfarenhet från en liknande verksamhet är meriterande men inte ett krav.
Tjänsten är säkerhetsklassad, vilket innebär att personen kommer att säkerhets testas enligt kundens rutiner.
Låter detta som en roll för dig?
Skicka gärna din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Sök omgående då denna roll tillsätts inom en kort tidsperiod.