Arbetsbeskrivning
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Vi behöver en ny stjärna till Customer Success Teamet! Med anledning av att vår nuvarande Contract Manager avancerar internt har vi en roll ledig.
Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan det vara dig vi söker!
Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management. Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av Glöd, Sammanhållning och Professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.
Rollen är relativt ny i Sverige och viktig för vår proffesionalisering kring avtalsfrågor, win-back, reförhandlingar och uppsägelsehantering.
Som Contract manager är dina huvudsakliga arbetsuppgifter;
- Motivera kunder som önskar säga upp sitt avtal att bli kvar hos oss.
- Göra överenskommelser och reförhandla avtal när det behövs.
- Jobba med exit-process och win-back på de kunder som vi inte lyckas vända direkt.
- Besvara avtalsfrågor både internt och externt
- Administrativt arbete som följer med uppsägningar och reförhandlingar
- Motivera befintliga kunder att använda allt innehåll i abonnemanget samt öka kundens kompetens avseende tjänsterna.
- Skapa goda kundrelationer och hela tiden arbeta för att utveckla kundupplevelse till det bättre.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder.
- Kunskapsberika vårt CRM-system Hubspot.
Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna i stället för att fastna vid hindren, faktum är att hindren framkallar tävlingsinstinkten i dig och du jagar vinsten… Lösningen och Nöjd kund! Du har lätt för att förstå andra människor och deras behov. Du är karismatisk och inspirerar med ditt sätt att kommunicera.
Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Stundtals är det mycket att göra så det är viktigt att du trivs med fart och fläkt men samtidigt har möjlighet att hålla huvudet kallt och göra goda prioriteringar.
Utöver ovan behöver du en god systemkännedom och förmågan att lätt navigera i den digitala världen. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska för att kunna hjälpa våra kunder.
Låter det här som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emelie Larsson på
[email protected]
Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning.
Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.