Fastighetsförvaltare
Skicka ansökan 23 dagar kvar
Fastighetsförvaltare
23 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Länsförsäkringar Värmland Är du en erfaren, prestigelös fastighetsförvaltare med eftergymnasial utbildning och några års erfarenhet inom fastighetsbranschen? Vill du vara en nyckelperson i vår organisation och bidra till att utveckla och förvalta våra fastigheter både de vi äger och de kontorslokaler vi hyr. Då kan du vara den vi söker!  Om tjänsten Som fastighetsförvaltare hos oss har du en central roll i vår verksamhet. Du kommer att ha ett totalansvar för fastighetsförvaltning vilket bland annat innefattar uthyrning av lokaler, hyresadministration, myndighetskontakter, miljö- och hållbarhetsfrågor samt ekonomisk rapportering. Du kommer även att vara kontaktperson för våra hyresgäster och säkerställa att deras behov och önskemål tillgodoses. I våra egna lokaler i Karlstad, Arvika och Sunne ansvarar du för arbetsmiljö och brandskydd samt larm och skalskydd. Du stöttar också verksamheten i de hyresgästbehov som finns framför allt på kontoret  i Karlstad.  Länsförsäkringar Värmland  äger två bostadsrätter i Stockholm och en stuga i Långberget, du ansvarar för skötsel och underhåll av dessa samt kontakt med samarbetspartners. Vi erbjuder Vi erbjuder dig löpande kompetensutveckling, en aktiv satsning på god hälsa samt en trygg och trivsam arbetsmiljö. För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas, både inom yrket och som människa.  Om oss Länsförsäkringar Värmland erbjuder värmlänningarna en attraktiv helhetslösning inom försäkring, bank, pension och fastighetsförmedling. Vi drivs av idén att, med genuin omtänksamhet, bygga långsiktiga relationer med det samhälle vi lever och verkar i. Våra kunder är våra ägare och vi agerar alltid för deras bästa. Vi arbetar för hela Värmland och alla beslut vi fattar är för att våra kunder ska ha ett bra liv både idag och i morgon.  Mer information Ulrika Obstfelder Peterson, vd, 0709-41 18 20, [email protected]  Astrid Sjökvist, fastighetsförvaltare, 0730-22 22 73.  Caroline Rosengren, HR-chef, 0703-18 70 15, [email protected],   Joakim Skyman, facklig kontakt (Forena) 054-775 15 69, [email protected]  Tjänsten är tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning under sex månader kan bli aktuellt. Tjänsten är placerad under vd som blir din närmaste chef.  Sista ansökningsdag: 2025-02-02 Vem är du? Vi söker dig som har en eftergymnasial med inriktning mot exempelvis byggteknik eller fastighetsekonomi/förvaltning eller annan bakgrund som bedöms likvärdig samt några års erfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har erfarenhet av hyresadministration och fastighetssystem, gärna Hogia samt goda kunskaper i ekonomi och budgetarbete. Erfarenhet av myndighetskontakter och rapportering är också viktigt, liksom kunskap om miljö- och hållbarhetsfrågor. Som person är du strukturerad, noggrann och tar ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god kommunikationsförmåga, har lätt för att bygga relationer med andra samt är lösningsorienterad.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare