Office Coordinator till vår mötesplats i Solna
Skicka ansökan 22 dagar kvar
Koordinator Office Coordinator
22 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Inom Knightec Group är vi övertygad om att vi skapar mest och bäst utveckling tillsammans när vi möts. Därför utvecklar vi våra kontor till mötesplatser, där både medarbetare, kunder, partners och kandidater träffas. Inom kort går vår Office Coordinator på föräldraledighet och därför söker vi nu en vikarie under drygt ett år. En vikarie som kommer att spela en avgörande roll för att skapa minnesvärda upplevelser på vår mötesplats i Solna.

Vem vi söker

Vi söker ett energiknippe som vill ta fullt ansvar för den fysiska upplevelsen av Knightec, i mötet med våra intressenter, både när det gäller funktion, arbetsmiljö, uttryck och känsla på kontoret och tillhörande kanaler. Du drivs av att ge service i världsklass och tycker att det bästa som finns är att få andra att trivas och må bra. Du brinner för att ge ett förträffligt första intryck och skapa en kontorsupplevelse som lämnar bestående minnen.

Du har några års erfarenhet av service där du haft många olika kontaktytor och varit den som gjort skillnad. Som person är du driven, engagerad och innovativ och hittar gärna på olika aktiviteter som förgyller vardagen för dina kollegor. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad, nyfiken och självständig, samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra och är den som har koll på vad som händer och vad som behöver. Du har sinne för detaljer och en naturlig fallenhet för att jobba proaktivt och se ett steg längre.

Om du tidigare har ansvarat för en levande kontorsmiljö med många aktiviteter där du fått erfarenhet av att ta emot besökare, hjälpa kollegor och hantera leverantörskontakter så är det meriterande.

Miljön du kommer verka i är mångkulturell, vilket ställer höga krav på din förmåga att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift samt hantera frågor som kräver sekretess professionellt.

Hur du kommer att arbeta

Som Office Coordinator stärker du aktivt vårt arbetsgivarvarumärke genom att ständigt agera ambassadör och skapar en mötesplats där man verkligen vill jobba och våra kunder gärna lägger sina möten. Du delar aktivt information om aktiviteter och händelser såväl internt som i sociala medier.

Din viktigaste kontaktyta blir ledarna i Solna eftersom det du gör ska underlätta för dem i deras arbete med kund- och medarbetarutveckling. I ditt dagliga arbete jobbar du nära en annan kollega vars fokus ligger på lokaler och event. Tillsammans utvecklar ni vår mötesplats på 1500 kvm till ett ställe där alla vill vara och ser till att de 150 arbetsplatserna nyttjas maximalt, bland annat genom att ordna de coola aktiviteterna som får andra att säga ”wow, här vill jag vara med” och ”åh, här vill jag jobba”. För inspiration och stöd finns motsvarande funktion på våra andra kontor runt om i landet.

En vanlig dag på jobbet består omväxlande av uppgifterna ovan samt att ställa i ordning inför olika möten och aktiviteter, hantera beställningar och inköp, viss administration, telefonihantering, ta emot besökare och hjälpa kollegor i olika frågor.

Att få jobba i en verksamhet som står för professionalism, mångfald och långsiktighet där hög kvalité i arbetet är en självklarhet är något du strävar efter. På Knightec ser vi en styrka i olikheter och breda nätverk. Vi jobbar ständigt med att bygga starka relationer och långsiktiga partnerskap med våra kunder samtidigt som vi värnar individen och jobbar inkluderande. Vi vet att vi gör skillnad genom vårt sätt att vara. Om du vill vara en väsentlig del i arbetet med att skapa bestående intryck så tror vi att detta är jobbet för dig.

Om Knightec Group

Det ledande tjänsteföretaget inom produkt- och digital tjänsteutveckling i norra Europa, med en betydande global närvaro. Tillsammans är vi 2 400 skickliga experter runt om i världen med ett starkt kunderbjudande och fantastiska utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare där vi jobbar i flexibla och anpassningsbara team för att möta våra kunders ständigt ökande krav.

Ansökningsprocess

Är du redo för utmaningen? Skicka in din ansökan med cv och personligt brev, för att ta första steget vidare i dinkarriär, förhoppningvis inom Knightec Group. Ansökningarna kommer att hanteras löpande med ambitionen att tillsätta tjänsten i början av mars.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-09
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Samordnare Controller It-controller Trafikutredare Projektcontroller Trafikkoordinator Avdelningscontroller
13 dec
Administratör Kundadministratör Affärsadministratör Offentlig upphandlare
23 dec
Handläggare Administratör Kundhandläggare IT-administratör Webbadministratör Kundadministratör
13 dec
Upphandlare Koordinator Upphandlingskonsult Upphandlingsansvarig Upphandlingssamordnare
23 dec