Bildeve söker en driven kundservicemedarbetare till vår marknadsplats. Vi har ett stort fokus på att ge våra kunder en god service och vi bemöter de vid disk men också via chatt, telefon och mail.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Bokning av skadebesiktning och verkstadsärende
Fakturering
Hantera försäkringsärenden
Komplettera/tidsätta arbetsorder
Kontakta kund vid tillkommande arbeten
Kontrollera materialtillgång vid tillkommande arbeten
Prissätta och redigera arbetsorder inför fakturering
Rapportera färdig bil till kund
Du kommer ingå i ett team med 10 andra kollegor. Du kommer att ha daglig kundkontakt via telefon, mail och chatt. En betydande del för din framgång i rollen är din kommunikativa förmåga att hjälpa kunden. Vi vill att våra kunders kontakt med Bildeve blir en positiv upplevelse. Det är en merit om du har arbetat i Cabas och har god kännedom om bilar.
Är det dig vi söker?
I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid din personlighet, men du som söker ska ha genomgått din gymnasieutbildning och erfarenhet av att ha arbetat med kundservice/support. Du hanterar det svenska språket i både tal och skrift. Du har god datorvana och sätter dig snabbt in i administrativa system. Som person är du engagerad och har en naturlig känsla för service och sätter alltid kunden i centrum. Du har ett eget driv, trivs i ett högt arbetstempo och har förmågan att självständigt organisera det dagliga arbetet.
Tjänsten är heltid med placering i Helsingborg. Arbetstid: 07.00-16.00.
Ansökan
Då vi arbetar med löpande urval till tjänsten ber vi din ansökan snarast. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail utan ber dig söka via annonsen.