Business Developer Customer Success
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Utvecklare Affärsutvecklare
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en engagerad och resultatorienterad person med erfarenhet av affärsutveckling och kundframgång? Vår spännande kund söker nu en Business Developer Customer Success för att stärka sina nordiska operationer och fortsätta leverera hållbara lösningar!

Om Bolaget:

Vår kund är en ledande aktör inom sin bransch med verksamhet i ett flertal länder. De förser sina kunder med innovativa och hållbara lösningar som bidrar till en bättre framtid. Med stort fokus på kundnöjdhet, effektivitet och hållbarhet har de storleken, kompetensen och resurserna att driva utvecklingen framåt.

Om rollen:

Som Business Developer Customer Success är du ansvarig för att kontinuerligt förbättra våra nordiska operationer genom att använda bästa praxis från vår organisation och externa källor. Du kommer att arbeta nära våra affärschefer och kundansvariga för att öka kundnöjdheten, driva effektivitet och bidra till hållbara lösningar.

Huvudsakliga ansvarsområden:

  • Ansvara för att utveckla försäljnings- och serviceoperationer med fokus på kundupplevelse och framgång.
  • Analysera och sammanställa data från Norden och ge rekommendationer för att optimera verksamheten.
  • Facilitering av ett nordiskt operationsforum för bästa praxis och utveckling för lokala kundoperationschefer.
  • Leda nordiska projekt över olika funktioner och länder.
  • Utveckla affärsprocesser och säkerställa att verksamheten håller sig uppdaterad kring de senaste trenderna inom kundhantering och strategi.

Relationer och samarbete:

  • Samarbeta med affärsenheter och funktioner i hela Norden för att dela och utveckla bästa praxis.
  • Motivera och vägleda lokala team för Customer Success och Operational Excellence.
  • Samarbeta med externa parter, som leverantörer och partners, samt förhandla och påverka för bästa resultat.

Vi söker dig som:

  • Har 3-5 års erfarenhet av affärsutveckling, kundhantering eller liknande roller.
  • Har en akademisk utbildning och dokumenterad erfarenhet av att leda verksamhet för B2B-kunder.
  • Är en stark kommunikatör med förmåga att analysera data och identifiera trender.
  • Har goda kunskaper om kundservice och processutveckling.
  • Är flytande i engelska och minst ett nordiskt språk.

Vad vår kund erbjuder:

Vår spännande kund erbjuder dig möjligheten att arbeta i en innovativ och dynamisk miljö där hållbarhet står i fokus. I rollen får du driva utveckling och innovation samt vara med och påverka verksamhetens riktning. Du blir en del av en inspirerande arbetsmiljö där samarbete och personlig utveckling står i centrum.

Ansökan:

Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm.

I denna rekrytering samarbetar vår kund med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-08
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Regionchef Konsultchef Divisionschef Försäljningschef Affärsområdeschef
12 dec
Ingenjör Sales Engineer Technical Sales Teknisk säljare Teknisk försäljningsingenjör
13 dec
Säljare Innesäljare Ordermottagare Reservdelssäljare Kundansvarig säljare Kundtjänstmedarbetare Customer Success Manager
19 dec