Ambulerande receptionist
Skicka ansökan 169 dagar kvar
Receptionist Ambulerande receptionist
169 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Du har möjligheten och viljan att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges.Arbetstider: Vardagar under kontorstidOrt: StockholmsområdetStartdatum: Januari/februari 2025Anställningsform: Särskild visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Som ambulerande receptionist hjälper du våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. I rollen får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät.

Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma!

DIN ROLL

Dina arbetsuppgifter kommer vara inom ramen för kontorsservice och kan exempelvis innebära att:

  • Ta emot besökare i receptionen
  • Växel-, telefon- och mailhantering
  • Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd
  • Post- och budhantering
  • Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande
  • Kontakt med leverantörer
  • Administrativa arbetsuppgifter

Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår.

VEM ÄR DU?

  • Du vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice.
  • Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang.
  • Det är meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands.
  • Du är prestigelös, flexibel och lösningsorienterad.
  • Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt!
  • Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter.
  • Du strävar efter att alltid göra det lilla extra.
  • Du har ett nyfiket sinne och god social förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Se filmen nedan för en större inblick i rollen och läs mer här om du vill veta mer om rollen som ambulerande receptionist!

ÖVRIG INFORMATION

  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan.
  • På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-27
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk