Är du en strukturerad och serviceinriktad administratör som söker nästa utmaning? En myndighet i Stockholm söker dig som vill spela en nyckelroll i att stötta chefer och medarbetare med allt från att planera möten och event till att hantera register och administrativa processer. Här erbjuds en varierande tjänst där du får bidra till att skapa en smidig och effektiv vardag i en viktig samhällsfunktion. Låter det som något för dig? Skicka in en ansökan redan idag!
Om tjänsten
Perido letar efter en administratör till vår kund, en svensk statlig förvaltningsmyndighet som arbetar med exportkontroll och tillsyn av försvarsmateriel. Tjänsten är placerad i Solna.
Dina arbetsuppgifter:
Dina egenskaper
För att trivas i rollen är det viktigt att du är noggrann, flexibel och tycker om administrativa uppgifter. Du är serviceinriktad och tycker om att hjälpa kollegor med stort och smått. Som person är du social, lyhörd och kan arbeta bra både självständigt och i grupp.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till slutet av maj. Start januari.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Linn Willberg som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34974 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.