Vi söker nya kollegor till vårt fina och moderna kontor mellan Universitetsområdet och centrala Linköping.
Vad erbjuder vi?Hos oss kommer du vara med och startaett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice och försäljning. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds:
I rollen som säljande kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor i Linköping. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08: 00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i vinter/vår.
Dina arbetsuppgifter:Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice.
Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du:
Anställningsform och kontaktStartdatum för tjänsterna är i vinter/vår. Anställningsformen varierar beroende på behov samt önskemål vid en eventuell intervju. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Är du intresserad?Då är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt och glöm inte att ge information om du är intresserad av heltid, deltid eller timanställning om du känner att detta vore ett lämpligt extraarbete för dig!
Om Responda Group
Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.