Vi växer och söker nu en till administratör/samordnare.
Du är verksamhetens administrativa assistent/ samordnare. Detta innebär att du har ett nära samarbete med andra administratörer/verksamhetsansvarig inom verksamheten.
Det är viktigt att du har vana av schemaläggning inom omsorg, helst boendestöd.
Krav på arbete inom vård och omsorg, hemtjänst eller boendestöd tidigare.
Du kommer även sköta bemanning, dokumentation och den dagliga driften i verksamheten. Du stöttar våra boendestödjare och följer upp våra ärenden med biståndshandläggare. Du kommer göra kontroller och ta hand om uppstarts-möten med nya kunder. Vid behov även rycka in och täcka upp som boendestödjare.
Krav på dig som söker:
Vi vill att du är: Social, glad, självständig, ansvarsfull, flexibel, samarbetsvillig och har lätt för att kommunicera i tal och skrift. Du är van att ha många bollar i luften och är stresstålig, flexibel och lösningsfokuserad.
Du behöver ha en social förmåga att skapa och upprätthålla professionella och utmärkta relationer till både kunder, närstående, biståndshandläggare, medarbetare och samverka med övriga kontakter. I arbetet förkommer även att själv hoppa in som boendestödjare vid behov.
Tjänsten är på 50% på plats på vårt kontor vid Globen.
Körkort och bil är önskvärt.
Rekryteringen pågår löpande och vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.