Arbetsbeskrivning
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:Vill du vara en del av ett engagerat supportteam där du dagligen hjälper människor och löser varierande problem?
I denna roll kommer du att vara en del av vårt prestigelösa team på 18 medarbetare som arbetar för att ge bästa möjliga stöd till våra egenanställda. Vårt supportteam arbetar tillsammans för att skapa en dynamisk och stöttande arbetsmiljö, där vi ständigt strävar efter att hitta nya sätt att hjälpa våra egenanställda. I rollen kommer du huvudsakligen att hantera ärenden via telefon, mejl och chatt, och ge både problemlösning och vägledning till egenanställda. Rollen bidrar till vår mission att ge alla egenanställda möjlighet att fokusera på det de gör bäst, samtidigt som du utvecklas och lär dig nya saker varje dag.
Arbetsuppgifter
- Ärendehantering via telefon, mejl och chatt
- Kundmöten
- Bemanna reception
- Deltagande på event
Din personlighet och erfarenhet
Hos oss genomsyras arbetet av våra värdeord
caretaking,
ansvarstagande,
möjliggörande och
premium tech.
Caretaking innebär att vi sätter hög service, empati, noggrannhet och god kommunikation i centrum. Vi bryr oss om varandra, lyssnar aktivt och värdesätter förståelse för att tillsammans hitta de bästa vägarna framåt.
Vi söker dig som har:
- Gymnasieutbildning, gärna med inriktning på administration eller ekonomi.
- Tidigare erfarenhet av liknande roll, serviceyrken / administrativt arbete.
- Du kommunicerar obehindrat, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska
Meriterande:
- Du behärskar ytterligare språk, både muntligt och skriftligt, utöver svenska och engelska.
- Du är van vid att arbeta med telefon, mejl och chatt och bemöta kunder på ett professionellt sätt.
För att bli framgångsrik i denna roll behöver du:
- Vara lösningsorienterad och snabbt kunna identifiera och lösa problem för att ge bästa möjliga service.
- Vara utåtriktad och trivas med att möta människor.
- Ha en hög grad av noggrannhet och ansvarstagande, med förmågan att säkerställa att varje ärende hanteras korrekt och effektivt.
- Vara möjliggörande och bekväm med att navigera i områden där tydliga svar saknas – du går gärna det extra steget för att hjälpa.
- Ha god kommunikation och pedagogisk förmåga för att tydligt kunna förklara och skapa förståelse.
- Trivas i ett varierande tempo, där du är anpassningsbar och kan hantera både intensiva perioder och lugnare stunder utan att kompromissa med kvalitet.
- Vara trygg i dig själv, med en stabil och positiv attityd som bidrar till både teamets och egenanställdas upplevelse.
Om du känner igen dig i detta kommer du både trivas och lyckas i rollen som en del av vårt engagerade supportteam!
Vilka vi är
Frilans Finans är Sveriges ledande egenanställningsföretag. Sedan starten 1999 har vi hjälpt över 100 000 personer att förverkliga sina yrkesdrömmar – utan att behöva starta eget företag. Vi gör det möjligt för människor att på ett enkelt, roligt och tryggt sätt göra sin grej och fakturera utan företag. 2023 omsatte vi 1,6 miljarder och markerade ett nytt kapitel i vår historia när vi börsnoterades.
Trots vår snabba tillväxt är vi fortfarande en familjär organisation med drygt 80 medarbetare som bygger framgång på korta beslutsvägar, starkt samarbete och en engagerande arbetsmiljö. Vi arbetar enligt TEAL-principerna, där självstyre och delaktighet skapar utveckling och motivation för våra medarbetare.
En arbetsplats där du trivs och utvecklas
Hos oss får du jobba i ett roligt och kreativt team där du dagligen möter många människor och hjälper dem att lösa varierande problem. Rollen är både lärorik och utvecklande, med möjlighet att bygga en bred kunskap inom ekonomi och egenanställning. Du får insyn i många olika branscher och yrken, samtidigt som du bidrar till att göra skillnad för våra egenanställda.
Vi sätter medarbetarnas välmående först, eftersom motivation och trivsel skapar en bättre arbetsplats och starkare resultat. Därför erbjuder vi:
- Upp till 37,5 timmar arbetsvecka, beroende på om du arbetar heltid eller deltid.
- Upp till 3 000 kronor i friskvårdsbidrag per år för att stötta din hälsa.
- Friskvårdstimme, upp till en timme i veckan för att träna eller röra på dig – på arbetstid.
- Massage på arbetsplatsen. (utöver friskvårdsbidrag)
- Upp till 10 000 kronor per år för kompetensutveckling inom ditt område.
- Upp till 10 % av din lön under föräldraledighet
Förmånerna är anpassade efter omfattningen av tjänsten. Vi skapar en arbetsmiljö där du både kan växa och må bra – varje dag.
Villkor
- Start enligt överenskommelse.
- Heltid eller deltid – välj det alternativ som passar dig bäst i din ansökan. Vid deltidsanställning gäller en omfattning på minst 20 % enligt schemaläggning.
- Arbetstiderna är i dagsläget 08:45–17:00 och helgarbete förekommer. Arbetstiderna kan komma att justeras i samband med en eventuell utökning av våra öppettider.
- Placering Stockholm.
- Efter upplärning finns möjlighet till viss distansarbete.
Tveka inte att söka! Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill vara med på vår resa att hjälpa människor att få kontroll över sitt eget arbete.
Urval sker löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt!