Bubbleroom söker en Returns Manager
Skicka ansökan 23 dagar kvar
Chef
23 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Bubbleroom är ett av Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom mode med en tydlig vision om att bli marknadsledande som livsstilsdestination för lyxigt, glammigt och feminint mode. Bubbleroom har sin primära kundbas i Norden med distribution till delar av Europa via Zalando. Bubbleroom grundades 2005 som en webbshop för exklusiva varumärken och har sedan dess utvecklats till att vara en etablerad marknadsaktör inom festmode och vardagliga kläder. Idag är vi ca 90 personer som arbetar på huvudkontoret i Borås (Viared), och vi söker nu efter fler medarbetare som drivs av viljan att göra goda affärer samt har ett genuint intresse för mode och e-handel. Vi är stolta över att vara ett värderingsstyrt bolag som i vår vardag arbetar efter våra värdeord Mod, Driv och Tillsammans. Välkommen till ett företag där medarbetaren är verksamheten och där alla våra framgångar är en konsekvens av våra medarbetares driv & engagemang! Bubbleroom är noterad på Nasdaq First North Growth Market. Beskrivning Vi söker nu en driven och strukturerad Returns Manager som vill ta ansvar för att analysera, optimera och utveckla våra returprocesser. I denna roll blir du en nyckelperson i företaget och arbetar med att säkerställa att våra kunder får en smidig och effektiv returupplevelse, analyserar returmönster och rekommenderar åtgärder inom hela bolaget. Ansvarsområden - Leda och utveckla strategier för hantering av returer och reklamationer - Analysera och optimera processer för att minska returvolymer och öka kundnöjdheten - Samarbeta med alla delar i bolaget och aktivt presentera förslag som minskar returvolym - Utveckla rapporteringsverktyg och nyckeltal (KPI:er) för att mäta och följa upp prestation - Driva projekt och implementera hållbara och kostnadseffektiva lösningar Kvalifikationer - Erfarenhet av logistik, Supply Chain eller produkt/inköp - God förståelse för processoptimering och dataanalys - Ledarskapsförmåga och erfarenhet av att driva projekt - Flytande svenska och engelska i tal och skrift - Goda kunskaper i relevanta IT-system (t.ex. ERP, WMS) Meriterande om du har - Erfarenhet av e-handel eller detaljhandel - Kunskap om hållbarhetsarbete kopplat till returer och logistik Vem är du? Vi tror att du är en analytisk och problemlösande person med ett starkt kundfokus. Du trivs i en dynamisk miljö och är en duktig kommunikatör som kan samarbeta med olika avdelningar och intressenter. Att vara positiv och att ha roligt på jobbet är viktigt för oss på Bubbleroom, känner du samma sak kommer du att trivas hos oss! Vad kan vi erbjuda? Vi erbjuder dig en spännande roll med stora möjligheter att påverka och utvecklas. Du får dessutom en dynamisk miljö med engagerade och positiva kollegor. Huvudkontoret består av helt fantastiska, nybyggda kontor med eget gym och bastu samt ett automatiserat lager i anslutning till kontoret i Viared, Borås. Vill du vara med på vår spännande resa? Ansök då idag via länken https://bubbleroom.varbi.com/se/what:job/jobID:784298/ Vi tillämpar löpande urval, så tveka inte, sök tjänsten idag! Ytterligare information: Tjänsten som Returns Manager är en tillsvidareanställning på 100%. Rollen innebär inte personalansvar. Tillträde enl överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval men sista ansökningsdag är 14 januari . Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Joel Sandberg, COO via mail: [email protected].

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare