Arbetsbeskrivning
Kundsupport - administratör till Smedbo i Helsingborg
Är du en erfaren administratör med ett öga för detaljer och ett hjärta för service? Vi söker en driven och social person som vill bli en viktig del av vårt framgångsrika team!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta:
* Orderhantering och reklamationshantering.
* Fakturering och uppföljning av ekonomi och försäljning.
* Att förse säljavdelningen med försäljningssiffror och underlag.
* Administrativ support, inklusive offertskrivning och hantering av kundärenden via telefon och e-post.
Du kommer även att arbeta nära vår försäljningschef med uppgifter såsom:
* Framtagning av statistik och rapporter.
* Skapande av planogram och uppföljning av offerter.
* Planering och stöd i strategiska projekt.
Vem är du?
För att trivas och lyckas i rollen söker vi dig som:
* Har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - detta är ett krav.
* Är öppen och social, med en positiv inställning och god kommunikativ förmåga.
* Är driven, lösningsorienterad och trivs i en dynamisk och varierad arbetsmiljö.
* Är flexibel och alltid redo att leverera service i världsklass.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder en spännande och utvecklande roll i ett engagerat team, där din insats kommer att göra skillnad. Här får du chansen att bidra till företagets framgång samtidigt som du utvecklar dina egna färdigheter.
Kontakt
Låter detta som din nästa utmaning? I denna rekrytering samarbetar vi med Jefferson Wells- ManpowerGroup
Skicka in din ansökan redan idag - vi ser fram emot att höra från dig. Sista ansökningsdag är 19 januari 2025. Har du några frågor är du välkommen att maila dem till
[email protected] efter den 7 januari