Om Carotte
Carotte består idag av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm, Göteborg och Jönköping. År 2019 köpte starka investerare, som arbetat inom koncernen i olika roller, upp Carotte. Ägarnas perspektiv är långsiktiga och tillväxt- och utvecklingsmålen är högt uppsatta. Vi har snabbt tagit marknadsandelar och har under 2022 tredubblat vår omsättning från 2021. Vår ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner.
Carotte Staff matchar ihop självgående och ansvarstagande personal som brinner för att ge förstklassig service med våra kunders team, oavsett om det handlar om att bemanna eller rekrytera. Genom våra egna träffsäkra utbildningar utvecklar vi servicepersonal med det där lilla extra – engagemanget, glöden och känslan för detaljer som gör skillnad. Vi hyr ut, rekryterar och utbildar Stockholms, Göteborgs och Malmös främsta servicepersonal.
Om tjänstenTjänsten som rekrytering- och bemanningskoordinator innebär en mångsidig och utvecklade vardag som innefattar både socialt och administrativt arbete. I denna tjänst får dumöjlighet att kombinera det bästa av två världar, att jobba verksamhetsnära i drift samt arbeta med administrativa uppgifter. I rollen kommer du delvis att arbeta med rekrytering av ny personal inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen, från kundkontakt, kravprofil, annonsskrivning, urval, kandidatkontakt till avtalsskrivning, on-boarding och uppföljning. Rollen innebär också administrering, schemaläggning och bemanning, vilket även inkluderar att närvara ute hos våra kunder tillsammans med våra konsulter. Att vårda relationer med kunder och konsulter är en viktig del av ditt dagliga arbete. Du kommer även vara med och leda våra attraktiva utbildningar inom Carotte Academy och säkerställa att utbildningsprogrammen ständigt uppdateras samt håller den höga nivå vi eftersträvar.
Din arbetsdag är främst belagdtill arbete dagtid men detkommer att variera, då du förväntas arbeta både dagtid, kvällar och helger. Kvällar och helger är särskilt vanliga under våra högsäsonger. I denna rollen behöver du vara prestigelös och flexibel.
Arbetsuppgifter
Och mycket mer…
Tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet inom service, harviss administrativ erfarenhetoch vill ta ett nästa kliv i karriären.
Vi söker dig som
I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer. Du gillar när det är full fart, en varierad miljö ochger inte upp när det känns motigt, du blir lite extra glad när du fått bidra till att ha satt ytterligare en person i jobb
Välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vibehandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan såsnart som möjligt med CV och personligt brev.
Omfattning: Tillsvidareanställning 100% med en provanställning på 6 månader Start: Februari eller enligt överenskommelse Lön: Månadslön Placering: Göteborg
Sökord: Rekrytering, bemanning, koordinator, team, restaurang, hotell, konferens, reception, konsultchef, konsultansvarig