Strukturerad och serviceinriktad löneadministratör med start i januari
Skicka ansökan 28 dagar kvar
Löneadministratör
28 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Har du några års erfarenhet av lönearbete och söker en roll där du kan utvecklas vidare? Då kan detta vara rätt uppdrag för dig! Om tjänsten Vi söker nu en löneadministratör med cirka tre års erfarenhet till ett spännande konsultuppdrag hos en av våra kunder. För rätt person kan uppdraget övergå i en direkt anställning hos kund. Här får du möjlighet att utvecklas i en roll som erbjuder både ansvar och stöd i en dynamisk arbetsmiljö. Kunden sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Rollen kräver att du är på plats på kontoret större delen av arbetstiden, vilket ger möjlighet till nära samarbete och en engagerad arbetsmiljö. Huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som löneadministratör kommer du att arbeta tillsammans med erfarna kollegor för att säkerställa att löneprocessen hanteras korrekt och effektivt. Du kommer få chansen att vässa dina kunskaper och bidra med din entusiasm och nyfikenhet. Exempel på arbetsuppgifter: • Stödja i hela löneprocessen, från insamling av underlag till utbetalning • Hantera enklare avvikelser, reseräkningar och lönerelaterad administration • Lära dig och tillämpa kollektivavtal och arbetsrättsliga regler • Ge service och stöd till medarbetare och chefer i lönefrågor • Delta i förbättringsarbete och bidra till smidigare löneprocesser Lämplig bakgrund Vi söker dig som har: • Cirka tre års erfarenhet av lönearbete • En relevant utbildning inom lön/HR • Nyfikenhet och vilja att lära dig mer om kollektivavtal och arbetsrätt • Erfarenhet av arbete i lönesystem, gärna Flex HRM eller liknande (meriterande) Personliga egenskaper Som person är du noggrann, strukturerad och trivs med att arbeta i ett team. Du har en positiv attityd, är serviceinriktad och gillar att hjälpa andra med deras frågor. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Lindqvist. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-01-11. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-19
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk