SVENSK/NORSK-TALANDE KUNDSERVICERÅDGIVARE Till BSH
Skicka ansökan 29 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
29 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill bli en del av BSHs kundserviceteam som SVENSK/NORSK-TALANDE KUNDSERVICERÅDGIVARE   VARFÖR JOBBA HOS OSS?  • Möjlighet att jobba i ett framgångsrikt företag med vitvaror av hög kvalité • Spännande och utmanande arbete med ett kompetent team i ryggen  • 50 % hemmakontor • Årlig bonus efter prestation  • Gedigen introduktion och uppföljning av det dagliga arbetet  • Arbetstiden är förlagd till kontorstid, måndag till fredag    DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER • Erbjuda service via telefon, e-mail och chat till våra brands: Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau • Hantera service och reservdelsbeställningar • Hantera olika typer av frågor från kunder med hjälp av bruksanvisningar, hemsidor och våra interna produktinformationssystem • Ge information om produkter och tjänster samt vägleda kunder • Identifiera tekniska problem eller handhavandefel, hitta orsak och erbjuda bästa lösning DU ÄR EN PERFEKT KANDIDAT OM: • Du är serviceminded, tycker om att hjälpa människor och kan sätta dig in kundens situation • Du kan multitaska i stressiga situiationer och ta snabba beslut • Du har jobbat med kundservice tidigare • Du behärskar norska flytande och har god förståelse för svenska eller du behärskar svenska flytande och har god förståelse för norska. • Du kan kommunicera på engelska • Arbetslivserfarenhet från kundservice är en fördel   NYFIKEN? För mer information vänligen kontakta, Lina Johansson, [email protected] Urval och intervjuer kommer ske löpande, så sök så snart som möjligt Vänligen skicka ditt CV och personliga brev innan 24 januari 2025 Vi önskar dig välkommen till vårt team!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-18
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk