Som en av de ledande tillverkarna av absorberande inkontinenshjälpmedel gör Attends livet bättre för människor varje dag. Med många års erfarenhet och en fantastisk utveckling har Attends vuxit till ett globalt bolag med hög teknisk nivå. I Aneby har vi centrum för utveckling, produktion och distribution av våra produkter. Produkterna är utvecklade med hjälp av den senaste teknologin och de skapar trygghet och frihet i vardagen för personer som är i behov av våra produkter. På så sätt värnar vi om hälsa, värdighet och komfort, vilket vi känner oss stolta över. Våra kärnvärden är flexibilitet, omtanke och nytänkande vilket skapar en arbetsmiljö där vi utvecklas och bryr oss om varandra.
Som logistikadministratör ansvarar du för kundservice, distribution och lagerplanering för hela vår europeiska marknad i syfte att tillgodose våra kunders behov av produkter samt leverans- och produktinformation. Du arbetar inom vår Supply Chain-organisation som innefattar produktionsplanering och kundservice.
Vill du ha värdefull erfarenhet till sommaren?
Vi söker dig som är intresserad av arbete inom logistik och som uppskattar kontakt med såväl nationella som internationella kunder, vilket också förutsätter goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Du är en van användare av MS Office. Du har lätt för att samarbeta med människor i din omgivning samt har en hög grad av flexibilitet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter drivkraft, ansvarstagande och god kommunikation.
För ytterligare information angående tjänsten, kontakta HR Coordinator, [email protected]. Välkommen med din ansökan senast 6 april. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan.