Nordiska Fönster är Sveriges mest snabbväxande bolag inom försäljning av fönster och dörrar.
Nu söker vi en 100% visstidsanställning med start omgående (fram till 1 april 2025 med möjlighet till förlängning) till vår eftermarknadsavdelning, som på kort sikt är med på att ta bolaget till ett halvmiljardsbolag.
Vi söker dig som är exekutiv, gillar högt tempo och tillväxt.
Om tjänsten
Som medarbetare på vår eftermarknadsavdelning inom kundservice på Nordiska Fönster är du en central person som jobbar nära vår servicetekniker och produktavdelning.
Arbetet innebär att svara i telefonen, mejl och chatt samt fungera som stöd i komplicerade reklamationsärenden internt men också att kunna vara behjälplig i besiktningar och serviceärenden hos våra kunder i närområdet, tillsammans med servicetekniker.
Vi värdesätter om du har erfarenhet eller generell kunskap om fönster och dörrar samt byggbranschen i stort. Du kommer att ha löpande dialog med våra leverantörer gällande reklamationsärenden och bör ha en god teknisk förståelse.
Du kommer att ingå och jobba i ett innovativt kundserviceteam som strävar efter tillväxt och lönsamhet. Det kommer att finnas goda möjligheter till utveckling och förlängning av anställningen på sikt.
Om dig
Vi söker dig som är tekniskt anlagd och gärna har generell erfarenhet av fönster och ytterdörrar gällande montage och felsökning. Du trivs med utmaningar, är lösningsorienterad och strävar alltid efter att göra kunden nöjd. Som person är du tydlig, strukturerad och kan argumentera för din sak, baserad på din kunskap inom området.
Viktigt för tjänsten är:
Resor i tjänsten kan förekomma.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Är du den vi söker?
Sista ansökningsdatum: 31 januari. Vi kan komma att avsluta rekryteringsprocessen tidigare så vänta inte med att ansöka!