Om rollen
Vi söker just nu två nya kollegor. En tillsvidareanställning och ett vikariat till och med december 2025 med en eventuell möjlighet till förlängning.
I rollen som Business and Customer Administration är dina främsta ansvarsområden att hantera intern och extern administration samt kundkontakt. Mer konkret innebär det arbetsuppgifter som fakturering, hantering av ordrar och programbeställningar samt ansvar för kundtjänsttelefon. Vi tar även hand om kursadministration.
Vi är ett team på cirka åtta medarbetare och vi lägger stor vikt vid samarbete. Vi hjälper och stöttar varandra och strävar efter ett öppet klimat där alla får vara sig själva. Teamet utgår från vårt huvudkontor i Näsviken och det är också där vi vill att du utgår ifrån. Önskat startdatum är början på januari 2025.
Vem söker vi?
För att passa i rollen tror vi att du har erfarenhet av administration och du är van att arbeta i och hantera olika typer av system. Har du även arbetat med fakturering är det ett stort plus. Rollen innebär kundkontakt externt men vi är även en stödfunktion internt. Därför ser vi även att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll och att leverera bra service är en självklarhet för dig.
Som person är du positiv och lösningsorienterad. Att vara noggrann och kvalitetsmedveten är a och o för dig. Du har god samarbetsförmåga, är självgående och lättlärd. Du trivs med att ta eget ansvar för dina uppgifter, samtidigt är du inte rädd för att fråga när du behöver stöd i något. Vi har ett högt tempo och givet att vi är i en tillväxtfas är det en fördel om du dessutom trivs i en föränderlig miljö och ser dig själv som flexibel och stresstålig.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en roll i ett internationellt och växande företag med en stark marknadsposition, som vill utmana branschens jättar. Det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra och trivs på jobbet. Vi vill vara en schysst arbetsgivare och eftersträvar en hållbar balans mellan arbete och fritid. Det gör vi bland annat genom att erbjuda bra villkor och förmåner, 30 dagars semester samt möjlighet till flexibilitet. Vi vill vara det självklara valet för medarbetare som vill må bra och ha kul på jobbet.
Vilka är vi?
Vi är Bjorn Lunden, affärsplattformen som förenklar vardagen för små och medelstora företag. Vi har en enkel övertygelse: varje företag förtjänar tillväxtmöjligheter. Vi är här för att göra det möjligt 🐻.
Vi siktar högt och vår vision är att bli en av de ledande leverantörerna av programlösningar för redovisning och ekonomi i nordvästra Europa. Med rötterna i Hälsingland, närmare bestämt lilla Näsviken, har vi de senaste åren vuxit snabbt och gått från ett mindre, nationellt företag till en internationell koncern. Förutom i Sverige, finns vi även i Nederländerna och Danmark
Ansökan
Sista ansökningsdag är 6 januari 2025. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Så sök nu!
Har du frågor eller funderingar, kontakta:
Theres Kassell, Team Manager Business and Customer Administration [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan!
*För denna rekrytering undanbes alla typer av förfrågningar gällande extern hjälp via rekryteringsbolag eller liknande lösningar.