På SBC förstår vi att ett hem är mycket mer än fyra väggar. Det är en plats där liv byggs, minnen skapas och drömmar uppfylls. Det är därför vi strävar efter att vara ledande inom vår bransch – att tillhandahålla säkra och trygga hem för människor.
Det är våra kunniga medarbetare som är drivkraften bakom vår framgång. Vi strävar efter att skapa en gemenskap av människor som delar värderingar om samverkan och kundservice.
Så om du letar efter ett jobb där du kan sätta dina kunskaper i arbete – Välkommen hem!
Är du en ledare som drivs av att utveckla och inspirera ditt team till att leverera förstklassig kundservice? Brinner du för att skapa en vinnarkultur och använda modern teknik för att leverera kundservice i toppklass? Då kan detta vara rollen för dig!
Vi söker nu en Chef till vår kundtjänst i Sundsvall som delar vår passion för att skapa engagerade och stolta medarbetare.
Ditt jobb och ansvarI denna roll blir du en central del av vårt team där du får möjligheten att påverka och forma framtidens kundservice.
Som Chef för vår kundtjänst kommer du att leda ett team på 12–15 engagerade medarbetare samt vår digitala kollega Bosse, en AI-driven chatbot som är en viktig del av vår kundservice. Tillsammans arbetar vi för att skapa en kundupplevelse som är både proaktiv och tillgänglig – dygnet runt. Vi kombinerar chattar, ärendehantering och telefon för att ge kunderna service i toppklass.
Vi söker dig som är
_____________________________________________
Om oss
SBC grundades 1921 och är en helhetsleverantör inom förvaltning av bostadsrättsföreningar och fastigheter. Vi har experter inom ekonomisk och teknisk förvaltning, energirådgivning, projektledning av ombyggnation och renoveringar samt juridisk rådgivning. Vi har kontor på fem orter i landet med över 400 anställda och är en del av den globala koncernen Odevo. Förutom förvaltning, är innovation och tech viktiga områden som driver oss framåt och gör oss till en stark aktör inom branschen.