Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en strukturerad och lösningsorienterad person med erfarenhet av att skapa ordning och hålla flöden i rullning? Då kan rollen som leveranskoordinator hos vår kund vara någonting för dig!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som leveranskoordinator är du en central länk mellan externa partner och interna funktioner inom digitala kommunikationstjänster. Området innefattar digital mötesteknik, annonsskärmar, och konferensteknik som ljud- och bildanläggningar. Din roll blir att säkerställa att leveranser och installationer sker smidigt. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Koordinera och planera installations- och serviceuppdrag för tekniker och partners
• Säkerställa att avtalade tidsramar och kvalitetskrav efterlevs
• Följa upp och analysera avvikelser i leveranser samt arbeta med processförbättringar
• Delta i fakturering av service- och installationsjobb
• Kvalitetssäkra driftsättning både internt och externt
• Samverka med interna avdelningar för att säkerställa hög kvalitet i leveranser
Kvalifikationer
För att trivas i rollen är du en noggrann och kommunikativ person med god organisatorisk förmåga. Du har ett stort kundfokus och är van vid att samarbeta med olika aktörer för att lösa utmaningar och förbättra processer. Vidare ser vi att du har:
• Tidigare erfarenhet av en koordinerande roll där du jobbat med leveranser
• Goda kunskaper i Microsoft Office
• Förståelse för processer inom leveranskedjan
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Övrigt
Start: Början av januari
Placering: Solna
Omfattning: Heltid, tillsvidare med chans till överrekrytering
Arbetstider: 08.00-17.00
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på
[email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!