Vi vill vara branschens mest omtyckta arbetsgivare. Inte den största – men bäst när det gäller. Därför investerar vi i våra medarbetare och satsar hållbart för framtiden. Hos oss får du korta beslutsvägar och ett team som samarbetar för att ge bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige rätt maskin på rätt plats. Låter det intressant? Vi söker nu en kundcenterchef som vill vara med och driva vårt kundcenter i Stockholm Syd framåt genom både strategiskt och operativt arbete.
Om rollen Som kundcenterchef hos oss på Arento kommer du att leda och inspirera ditt team för att stärka och expandera vår kundbas i Stockholmsregionen. Du kommer att ha ett helhetsansvar för budget, resultat och personal, och bli en nyckelspelare i att forma kundcentrets framtid. Tillsammans med ditt team kommer du att arbeta nära våra kunder för att förstå deras behov och leverera lösningar som skapar värde.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Vem är du?Vi söker dig som har en stark drivkraft att utveckla både verksamheten och affären tillsammans med ditt team. Du har erfarenhet av B2B- affärer och är skicklig på att bygga och underhålla kundrelationer samt att bearbeta nya kunder. Du har också erfarenhet av ekonomisk uppföljning. Ett stort intresse för ledarskap är avgörande för att lyckas i denna roll. Som ledare hos Arento har du förmågan att kommunicera på ett tydligt men lyhört sätt. Du sätter upp tydliga mål och följer upp dem noggrant för att säkerställa att både teamet och affären utvecklas i rätt riktning. Som person är du lösningsorienterad och trivs med att arbeta nära både kunder och medarbetare för att skapa framgångar. Krav för tjänsten är att du behärskar svenska i tal och skrift, är bekväm med Office-paketet och har B-körkort. Har du dessutom erfarenhet inom uthyrnings- eller bygg- och anläggningsbranschen ger det dig en fördel i att förstå våra kunders behov.
Vad vi erbjuderEtt utvecklande och stimulerande arbete med variation och stort eget ansvar. Hos oss blir du snabbt en i gänget. Samarbete ligger i vårt DNA och vi drar prestigelöst nytta av varandras styrkor. Arentos medarbetare trivs och stannar kvar – länge. Med stor kunskap om säkerhet, hantering, skötsel och underhåll finns här alltid någon att fråga. Vi vill vara en arbetsplats för alla. Det är tillsammans vi skapar framgång! Varje kundcenter driver egna frågor och med våra korta beslutsvägar är det lätt att göra sin röst hörd.
Ansökan och information Vill du ta nästa steg i din karriär och leda ett kundcenter med stort fokus på lönsamhet och tillväxt? Då ansöker du enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev.
Rekryteringsprocessen omfattar tester av personlighet- och problemlösningsförmåga, intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll.
Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 7/1. Vi kommer gå igenom ansökningarna löpande.
Förytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Robert Karlsson, vd Arento, på mejl: [email protected]. För frågor angående processen kan du även kontakta HRBP Weronica Wiberg på [email protected].
Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.