Vi söker just nu drivna, lösningsorienterade medarbetaresom vill fortsätta utvecklas inom kundservice. Du kommer arbeta för ett amerikanskt E-handelsbolag och hjälpa deras kunder med bland annat att svara på leveransfrågor, betalningsalternativ och orderfrågor. Det är en varierande roll då man dels kommer att hantera framförallt chatt och mejl men även inkommande telefonsamtal. Tjänsten är på heltid och innefattar flexibla arbetstider då kundservicen har öppet mellan 09.00-20.00 måndag till söndag.
Då mycket av kommunikationen med kunderna sker via skrift ser vi gärna att du har lite extra fallenhet för att läsa och skriva kombinerat med god hastighet på tangentbordet!
Vi söker dig som:
Är över 18 år
Har en fullständig gymnasieexamen
Är flytande i tal och skrift i svenska samt engelska
Är en ansvarstagande person som gillar att ta egna initiativ
Gillar kundbemötande
Har arbetat på Teleperformance som kundservicemedarbetare i minst 2 år
Har minst 2 år erfarenhet av arbete inom e-handel
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:
- Hjälpa och guida kunder via chatt, mejl och telefon
- Svara på frågor kring, fakturor, paketspårning mm.
- Generell kundsupportering till bolagets kunder- Floor support
- Side-by-side coaching
- Nesting support
Vi på Teleperformance erbjuder dig: Betald utbildning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En glad och energifylld arbetsplats
Goda utvecklingsmöjligtheter inom karriären
Om detta låter som tjänsten för dig så tveka inte på att skicka iväg din ansökan redan idag så kanske just du blir vår nästa servicestjärna!
Fraud Warning: Teleperformance hiring managers only use @Teleperformance.com email addresses to contact you. If you receive emails from Teleperformance hiring managers from any other addresses or personal email accounts, please contact us!