Arbetsbeskrivning
Information om tjänsten
Har du tidigare studerat, eller har arbetat med löner, HR eller arbetsrätt?
Vi söker dig som vill ta nästa steg och vara med i vidareutvecklingen av vår löneavdelning!
Ansök redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Contrado har sina lokala kontor på 13 orter runtom i landet, från Örnsköldsvik i norr till Kalmar i söder.
Arbetstiderna är 8-17, fredagar 8-15.
Introduktionen anpassas efter dina tidigare erfarenheter och du kommer till en början gå bredvid en erfaren kollega.
Om du är intresserad av att utvecklas i din roll har du goda möjligheter till detta i denna tjänst.
Om du inte redan är auktoriserad finns möjligheten att bli det på sikt hos oss.
Arbetsuppgifter
Som lönekonsult kommer du tillsammans med erfarna lönekonsulter arbeta med all löpande löneadministration för våra kunder.
Utöver detta kan du komma att fungera som en strategisk rådgivare till våra kunder om HR-frågor som bland annat semester, arbetsrätt, förmåner och arbetstider.
Andra arbetsuppgifter som förekommer är:
- Arbetsgivardeklaration
- Rapportering
- Lönebaserad redovisning
Vi söker dig som
Har några år praktisk erfarenhet från arbete med löneadministration och/eller arbetsrätt och HR-frågor.
Vi ser gärna att du uppfyller kraven för att bli auktoriserad lönekonsult.
Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift då dina kunder till största delen är svensktalande.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos oss.
Du bör vara serviceinriktad mot våra kunder och vilja vara med på resan att bygga vår löneavdelning.
Övrigt
-
Stad:
Sundsvall
-
Omfattning:
Heltid
- Tillträde enligt överenskommelse
-
Kontaktperson för rekryteringen:
Klara Andersson, [email protected]
I den här rekryteringsprocessen använder vi oss av löpande urval.