OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Commercial Coordinator till välkänt e-handelsbolag
Koordinator Commercial Coordinator
Utgått

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Bolaget är ett dynamiskt företag inom e-handelsbranschen som strävar efter att erbjuda deras kunder en enastående shoppingupplevelse. Med dedikerade medarbetare och fokus på innovation strävar bolaget ständigt efter att förbättra och optimera deras webbplats för att möta och överträffa kundernas förväntningar. Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället med ansvarig rekryterare.

Din roll

Har du en stark känsla för detaljer, är strukturerad och gillar att jobba i en supportiv roll? Då kan du vara vår kunds nästa Commercial Coordinator! Som Commercial Coordinator kommer du att spela en central roll i bolagets kommersiella team. Fokuset kommer att ligga på prissättning, i rollen kombinerar du administrativt arbete med marknadsanalyser och samarbete över olika avdelningar för att bidra till bästa möjliga affärsresultat.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Scanna marknaden och konkurrensen – följa upp priser, identifiera avvikelser och analysera försäljningstrender.
  • Assistera bolagets Performance Marketing Manager i den dagliga driften av marknadsföringskanaler.
  • Stötta kategoriansvariga med administrativa uppgifter.
  • Stötta kategorispecialisterna med uppgifter som att uppdatera produktbilder, skapa metatexter och hantera produktinformation.
  • Samarbeta nära det kommersiella teamet för att säkerställa att aktiviteter koordineras effektivt.
  • Övriga arbetsuppgifter kan tillkomma vid behov.

    Din profil

  • Erfarenhet från lösningsorienteratadministrativt arbete eller liknande supportroller.
  • God teknisk kompetens och förståelse för affärssystem.
  • Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
  • Erfarenhet av glasögon-/optikbranschen är meriterande men inte ett krav.
  • Erfarenhet av JIRA och/eller Oracle ses sommeriterande men inte ett krav.
  • Personliga egenskaper

    Vår kund värderar de personliga egenskaperna högt. Vi söker dig som är noggrann och detaljorienterad med en naturlig förmåga att hålla ordning även i ett högt tempo. Din analytiska ådra hjälper dig att identifiera mönster och förbättringsmöjligheter, samtidigt som du är initiativtagande och proaktiv i att hitta lösningar.

    Du har en positiv och optimistisk inställning, vilket gör att du bidrar till en god stämning i teamet. Samarbete är något du värderar högt och du trivs med att vara en del av ett lag där alla arbetar mot gemensamma mål. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt och ta ansvar för dina uppgifter.

    Din kommunikativa förmåga och serviceorienterade inställning gör att du kan hantera frågor från både kollegor och externa parter på ett professionellt och hjälpsamt sätt. Du är flexibel och anpassningsbar, vilket gör att du kan hantera både monotona arbetsmoment och nya utmaningar med samma engagemang.

    Start: OmgåendeOmfattning: 12 månaders konsultuppdrag på heltid där målsättningen är överrekrytering och en långsiktig anställning inom bolagetPlacering: KistaArbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex samt hybridarbete

    Rekryteringsprocessen

    I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

    Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

    Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

    Om Clevry

    I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

    Läs mer om våra rekryteringstjänster!

    Mer info

    Anställningsform Vanlig anställning
    Publicerad 2024-11-29
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön
    Antal platser 1
    Varaktighet Tillsvidare
    Hemsida Länk