Företagssäljare till växande bolag
Skicka ansökan 64 dagar kvar
Fältsäljare Nykundssäljare Account Manager Företagssäljare
64 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Hos Telebyrån letar vi efter en passionerad och målinriktad Account Manager som vill ta nästa steg i sin karriär och göra en verklig skillnad för våra kunder. Vi är ett expansivt företag med ett engagerat team och en kultur som sätter både våra anställda och kunder i centrum. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön, attraktiva förmåner, och en av branschens bästa produktportföljer.


Om oss

Telebyrån är en av Sveriges ledande leverantörer av telekomtjänster och en av de snabbast växande återförsäljarna i landet. Med tusentals nöjda företagskunder levererar vi framtidssäkra lösningar inom telekom och digitalisering.


Din roll

Som Account Manager är du hjärtat i vår försäljning och en nyckelspelare i våra kunders utveckling. Du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till att bygga långsiktiga, värdeskapande relationer. Rollen erbjuder stor frihet, ansvar och möjligheten att påverka både din egen och våra kunders tillväxt.


Vi erbjuder

- Utvecklingsmöjligheter: Tillgång till utbildningsprogram som ger dig spetskompetens inom telekom och försäljning.

- Förmåner: Konkurrenskraftig lönemodell, attraktiva förmåner och möjlighet till bonus.

- Arbetsmiljö: Ett stödjande team och en arbetsplats där vi firar framgångar tillsammans.


Vi söker dig som

- Har erfarenhet av B2B-försäljning som Account Manager, fältsäljare eller nykundssäljare.

- Är en god kommunikatör som bygger förtroende och skapar långsiktiga relationer.

- Har en genuin nyfikenhet på telekom och digitalisering och är motiverad att lära dig en snabbt föränderlig bransch.

- Är strukturerad och organiserad och tar stort ansvar för både kundvård och planering.

- Värdesätter lagarbete och är en positiv kraft i teamet.


Kvalifikationer

- Gymnasieexamen eller motsvarande, gärna eftergymnasial utbildning.

- Proaktiv erfarenhet av B2B-försäljning.

- Stark känsla för ansvar och engagemang för både kunder och det dagliga arbetet.

- God organisationsförmåga och en noggrannhet som hjälper dig hålla hög kvalitet i alla processer.


Varför Telebyrån?

Vi söker dig som älskar försäljning och brinner för att hjälpa kunder genom deras digitaliseringsresa. Hos oss får du möjlighet att växa i ett företag som värdesätter långsiktiga relationer och där dina idéer och insatser har en direkt påverkan. Du får en **lönemodell som stimulerar extra engagemang** och möjlighet att bli en viktig del av vår fortsatta framgång.


Plats: Centrala Kalmar


Ansök nu!

Är du redo att bli en del av Telebyrån och vill veta mer? Tveka inte att höra av dig! Kontakta Amanda Ringdahl på [email protected] eller +46103322260


Sista ansökningsdag: 31 december 2024. Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!


  • **Gör skillnad - Bli en del av Telebyrån!**

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-28
Lön Fast och rörlig lön
Antal platser 2
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Teamledare B2C säljare Distanssäljare Telemarketing-säljare
21 dagar sedan
Malmö
Heltid
Logistiker Sales Executive
9 dagar sedan
Chef Account Manager Key Account Manager
Idag