Har du ett intresse för bilar? Brinner du även för att skapa goda kundrelationer, ge professionell service och samtidigt arbeta med mycket eget ansvar? Då kan du vara vår nya kollega!
Hos oss levererar vi kundservice i världsklass på fyra olika språk - danska, finska, norska och svenska. Du kommer att vara en del av vårt svenska team. Hos oss finner du en inkluderande arbetsplats med trevliga kollegor och möjligheter för dig att växa både professionellt och personligt.
Vad erbjuder vi dig
Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap och ledarskap. Din anställning startar med ett introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi har fyra år i rad blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag, 90% av våra ledare har börjat sin resa på förstalinje och varje år utbildar vi i snitt 30 nya ledare.
Vi sitter i en fin och härlig lokal i Kista med tillgång till både gym och en trevlig takterass. Utöver detta erbjuder vi även:
Din roll inom kundsupport
I din roll kommer du att hantera inkommande samtal, e-postmeddelanden och chatt-förfrågningar från kunder med fokus på det ekonomiska. Det kan handla om allt från räkningar & kontrakt, till finansiering av en produkt under längre tid. Utöver detta ger du professionell service på en hög nivå för ett välkänt varumärke och hanterar kunders olika ärenden för att tillgodose deras behov. Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare – på Transcom jobbar vi tillsammans!
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstider: Måndag-fredag kl. 07:50-16.35 på kontoret i Kista
Anställningsgrad: 100%
Fast månadslön med möjlighet till bonus baserad på kundnöjdhet och effektivitet på både team- och individnivå.
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning med en provanställning på 6 månader
Startdatum: 13 januari
Om dig
Du är en person som älskar att sätta sig in i nya saker och se dig omkring. Vi ser gärna att du besitter en nyfikenhet, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov. Vidare tror vi att du är en person som har ett gott tålamod och även besitter det där lilla extra när det kommer till service.
Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som visar framfötterna. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
- Svenska flytande i tal och skrift.
- Engelska flytande i tal och skrift.
- Du måste vara över 18 år och inneha en gymnasieexamen.
Hos oss behöver du inte ha någon tidigare erfarenhet - vi lägger större vikt vid dig som person.
Rekryteringsprocessen
Intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum - så skicka in din ansökan redan idag!
Om du har frågor kring tjänsten går det bra att maila oss på [email protected]
Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 90+ kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.