Arbetsbeskrivning
Har du ett öga för detaljer och ett intresse för ekonomi? Transtema söker nu en projektadministratör som vill vara med och driva viktiga projekt framåt. Här får du en unik möjlighet att arbeta i en dynamisk och teknikdriven miljö med ett fantastiskt team. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Läs vidare!
Information om Transtema:
Transtema är ett av Sveriges ledande företag när det gäller att bygga, underhålla och sköta driften av olika typer av kommunikationsnät. De har en bredd som få kan matcha och de jobbar med alla typer av nät – el, mobilt, fiber och koppar. Deras arbete omfattar allt från planering, design och byggnation till service, drift och underhåll.
Arbetsuppgifter:
Som projektadministratör avlastar du med administrativa uppgifter. Du arbetar nära flera roller med det primära ansvaret för att hålla ordning och struktur genom projektens gång, där du främst är projektledarna stöttande. Du kommer bland annat arbeta med:
• Arbeta med dokumenthantering och rapportering.
• Uppföljning med olika parter – Följ upp med interna och externa parter för att hålla projektet på rätt spår.
• Faktura- och leverantörshantering – Säkerställa att fakturor hanteras korrekt och betalas i tid.
• Hantera och koordinera administrativa uppgifter för projekt.
• Uppdatera och övervaka projektplaner och tidslinjer.
• Stödja projektledare med övrig dokumentation och rapportering.
Rollen är perfekt för dig som är orädd vad gäller att anta nya arbetsuppgifter, där du får möjligheten att utvecklas inom de områden som intresserar och motiverar dig!
Vi söker dig som:
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Därför tror vi att du är noggrann, organiserad och har förmågan att fokusera på uppgifter med hög precision och detaljrikedom. Du bör vara skicklig på att hantera och prioritera flera arbetsuppgifter samtidigt, samtidigt som du bibehåller en hög kvalitet i ditt arbete. I rollen som projektadministratör kommer du att ha regelbunden kontakt med chefer, leverantörer och beställare, därför är det viktigt att du är kommunikativ och har förmågan att etablera och upprätthålla professionella relationer.
Vidare ser vi även att du har:
• Erfarenhet av en likande roll. Kanske har du arbetat med administration, koordination eller eventplanering?
• Erfarenhet av något projektstyrnings system
• Innehar B-körkort
• God datorvana och väl bevandrad i Excell och Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• Utbildning med inriktning ekonomi är fördelaktigt
• Meriterande om du har erfarenhet av teknik och telekom
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm, Kista
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Linnéa Grass
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Transtema. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Transtemas önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till
[email protected]
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
[email protected]
#Transtema #Professionalsnord #projektledning #administration #kommunikation #administratör #ekonomi