OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Operativ inköpare
Inköpare Operativ inköpare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Söker du nya utmaningar inom inköp? Vill du bli en del av våra anställda konsulter som får vara ute på uppdrag hos intressanta bolag och fördjupa dina kompetenser inom inköp? I så fall har vi en matchning!

Vi söker nu en operativ inköpare till vår kund i Sandviken.

I rollen som operativ inköpare arbetar du ute hos vår kund med att säkerställa leveranskedjan och inköp av material. Du kommer även att konkurrensutsätta leverantörer, samarbeta tätt med produktionsenheter och leverantörer. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt att du är en lagspelare med god kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är noggrann, lösningsorienterad och med ett eget driv för att hjälpa företaget att utvecklas framåt. 

Uppdraget hos kund förväntas starta efter överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.

Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024-12-03. För mer information om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta konsultchef Madeleine Scherling på [email protected].



Ansvarsområden

  • Planera och genomföra inköp
  • Leveransbevakning
  • Driva reklamationsärenden
  • Konkurrensutsätta och priskontrollera inköp
  • Supportera produktionsenheter
  • Säkerställa korrekta lagernivåer

Kvalifikationer

  • Tidigare erfarenhet av inköp inom industri
  • Eftergymnasial utbildning inom logistik eller inköp, alternativt arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig
  • God systemvana
  • Goda kunskaper o svenska och engelska, både tal och skrift

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-11-26
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Administratör Orderhanterare Orderkoordinator Orderadministratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ koordinator
18 dec
Upphandlare Upphandlingskonsult Offentlig upphandlare Upphandlingssamordnare Upphandlingsspecialist Upphandlingsadministratör
13 dec
Inköpare Purchaser Upphandlare
17 dec
Revisor Inköpare Rådgivare Analytiker Controller Projektledare Lönespecialist Ekonomiassistent Kredithandläggare Redovisningsekonom Business Controller Ekonomiadministratör CFO (Chief Financial Officer)
13 dec