Uppdragsbeskrivning
Vår kund implementerar ett nytt ärendehanteringssystem för kundtjänst som en del av deras arbete med att modernisera och förbättra deras digitala lösningar. Systemet är upphandlat och levereras av en extern part. Det nya systemet ska bidra till en mer effektiv hantering av kundärenden och öka möjligheten till fortsatt utveckling. Systemet hanterar även masterhantering av kunddata för privat och företagskunder och kommer implementeras i två separata miljöer. Projektet befinner sig i implementationsfasen och behöver nu en erfaren testledare som kan säkerställa kvaliteten i leveransen genom noggrant planerade och genomförda tester.
Arbetsuppgifter:
Obligatoriska krav:
Mervärdeskrav:
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.