Customer Support Specialist på heltid i Malmö
Skicka ansökan 35 dagar kvar
Customer Support Supportspecialist Kundtjänstspecialist
35 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som brinner för kundnöjdhet och samarbete? Vill du vara en del av ett dynamiskt team som hanterar logistiklösningar, samt ta ett steg vidare för att vara en del i en uppbyggnad av en ny organisation? Då har vi tjänsten för dig som Customer Support Specialist hos vår kund i Malmö som är en ledande aktör inom multimodala transportlösningar. Som Customer Support Specialist kommer du att vara en nyckelspelare i vårt kundserviceteam. Du kommer att arbeta nära våra kunder, partners och interna team för att säkerställa smidiga och effektiva logistiklösningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: -Hantera inkommande förfrågningar via telefon och e-post. -Ansvara för bokningar, leveranser, styrning, reklamationer men också affärsutveckling -Hålla dig uppdaterad om våra multimodala transportlösningar för att ge bästa möjliga service. -Bidra till kontinuerlig förbättring av våra processer och rutiner. OMFATTNING: Heltid, tillsvidare ARBETSTIDER: Mån-fre 7-16 PLACERING: Malmö Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservice inom logistik- eller transportbranschen. Du skall ha god förståelse för branschen i stort, ha lätt för att skapa relationer och se lösningar på de problem eller möjligheter som dagen har med sig. Det är även viktigt att du är en trygg person som löser uppgiften på ett säkert och kvalitativt sätt. Utöver erfarenheten, kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet eftersom du kommer arbeta i ett mycket sammansvetsat team där det är viktigt att man är hjälpsam och samarbetsvillig. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: - Kunna svenska och engelska i tal och skrift - Besitta god erfarenhet av att jobba med mail, Office-program men också branschspecifika system som: WMS, TMS eller andra supportsystem. - Ha erfarenhet av kundstödsprocesser - Vara duktig på att kommunicera, - Flexibel, självgående och kan hantera flera uppgifter samtidigt. - Ha en förmåga av att vara lösningsorienterad För övrigt är det meriterande om du: - Är examinerad programmerare, eller besitter tidigare erfarenhet - Talar fler språk - Erfarenhet av järnvägslogistik - B-körkort Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-22
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb