Verksamhets- och marknadskoordinator på 50% till Estrad i Alingsås!
Skicka ansökan 18 dagar kvar
Marknadskoordinator Verksamhetskoordinator
18 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en kreativ och självgående person som vill arbeta i en dynamisk miljö? Trivs du i en varierad roll där du får kombinera marknadsföring och kommunikation med planering och koordinering av möten och event? Nu söker Estrad Arena i Alingsås en verksamhets- och marknadskoordinator för en deltidsanställning på 50% – varmt välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Estrad är en mångsidig arena där upplevelser inom kultur, sport, näringsliv och lärande skapas. Arenan, som är belägen i centrala Alingsås, erbjuder ett brett utbud inom evenemang. Detta inkluderar exempelvis utställningar, föreläsningar, mässor och idrottsevenemang. De söker en engagerad och kreativ verksamhets- och marknadskoordinator på deltid (50%) som kommer att spela en viktig roll i deras team. Du kommer att ansvara för marknadsföring, kommunikation, sociala medier, samt koordinering av interna och externa möten. Du erbjuds - En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta nära ledningen och andra avdelningar. - Flexibilitet i arbetstider och ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter. - Tjänstepension och friskvårdsbidrag. - Möjlighet att utvecklas inom ett expansivt företag i Alingsås med omnejd. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Rollen består av två huvudsakliga delar: som verksamhetskoordinator ansvarar du för att planera och koordinera möten, nätverk och event, medan du som marknadskoordinator arbetar kreativt med kommunikation, sociala medier och marknadsföring för att stärka företagets synlighet och varumärke. * Skapa och publicera inlägg på sociala medier och hemsida, samt skriva texter som speglar vår verksamhet * Koordinera och arrangera möten och nätverksträffar, samt ta hand om inbjudningar, praktisk planering och beställningar * Stötta företaget i hållbarhetsfrågor och bidra till att matcha företagets processer med kundernas behov * Arbeta med både interna och externa partners för att utveckla och genomföra marknadsföring och event * Ansvara för att uppdatera och hantera hemsidan och andra digitala plattformar VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av marknadsföring, kommunikation och möteskoordination i en likvärdig roll - Har erfarenhet av att använda verktyg som InDesign och WordPress - Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du: - Har utbildning inom marknadsföring eller kommunikation - Har erfarenhet av att arbeta med företagsutveckling och varit involverad i hållbarhetsfrågor Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Kreativ - Serviceinriktad - Flexibel Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om deras verksamhet här!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-21
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk