På INOVYN erbjuder vi våra medarbetare ett familjärt företag med bra anställningsvillkor och förmåner. Med gemensamma mål och värderingar skapa vi tillsammans en flexibel organisation med hög förändringsbenägenhet. Vi tror på ett öppet klimat som engagerar medarbetare och skapar en trygg anställning genom personlig kompetensutveckling och intern rörlighet.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Arbetet innebär att identifiera och prioritera underhållsbehovet i vår PVC-fabrik samt säkerställa att utrustningen är tillgänglig vid planerade underhållsarbeten. Det ingår också i arbetet att kommunicera underhållsbehovet och vara länken på PVC gentemot centralt underhåll. Du förväntas vara aktiv deltagare i arbetslagets förbättringsarbete samt att du arbetar på ett skydds- och säkerhetsmedvetet sätt. Arbetet är fördelat 50% kontorsarbete och 50% ute i driften.
Du skall i samråd med produktionen se till att all utrustning är avställd enligt överenskomna procedurer inför underhållsarbeten. Du kommunicerar vecko- och dag planer med produktion samt skapar arbetsorder till underhåll och drift för kommande jobb. I jobbet ingår prioritering av de underhållsjobb som krävs för att hålla produktionen i drift liksom medverkan i planerings- och beredningsmöten. Du fungerar som länk mellan underhåll och produktion i händelse av avvikelser från uppsatta tidplaner och koordinerar den dagliga kontakten mellan drift och underhåll. Du förväntas också arbeta med ständiga förbättringar.
Dina egenskaper:
ANSÖKAN
Skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem https://careers.inovyn.com
Vi frågor om ansökan kontakta: [email protected]
Sista ansökningsdag: 30 November 2024
Detta är en direktrekrytering av INOVYN. Vi accepterar inte ansökningar via konsultbolag.