Är du expert på att hitta rätt leverantörer och optimera inköpsprocesser? Är du en driven och noggrann person som vill vara en del av ett trivsamt team? Då har vi jobbet för dig!
Som inköpare/projektassistent hos oss kommer du arbeta i nära relation med försäljningsavdelningen, projekt- och maskinavdelningen för att möjliggöra korrekta inköp och leveranser till företagets olika projekt. Du ansvarar för att Logimarks behov av material köps in i rätt tid, till rätt pris och med rätt kvalitet. Du har koll på marknad och prisbild och är en viktig del i att vi kan leverera det vi lovar.
Du deltar kontinuerligt i företagets projektmöten för att på ett bra sätt kunna planera inköpen. Svenska och engelska hanterar du obehindrat i både tal och skrift.
Som inköpare/projektassistent ska du:
Låter detta som en tjänst som skulle kunna passa dig?
Då ska du ansöka snarast då urval sker löpande. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person.