Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en Vaktmästare på halvtid för vaktmästarsysslor i kontorsmiljö på en myndighet i centrala Stockholm. Arbetet kommer inledningsvis innebära att iordningsställa myndighetens nya kontorslokaler för att uppnå bästa funktion i samband med inflyttning och tiden därefter. Som vaktmästare kommer du även ansvara för lokalunderhåll, sköta godshantering, ta emot ankommande leveranser, hantera reurpapper, kartonger och enklare avfall.
Övrigt förekommande arbetsuppgifter:
- Beställa, ta emot, lagerhålla samt fylla på förbrukningsmateriel, t.ex kopieringspapper, papper, pennor, toner
- Skötsel av kaffemaskin, byte av sumplåda vid behov
- Urplockning av diskmaskin
- Rensning av kyl- och frys
- Interna flyttar och ommöbleringar
- Lokalunderhåll, t.ex. lampbyte och liknande
- Åtgärda enklare fel på möbler, montering av möbler, samt uppsättning av hyllor, tavlor, informationsmaterial med mera.
- Lokalservice och mindre reparationer, exempelvis omhändertagande av enklare stopp i diskmaskiner och avlopp.
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Vaktmästare är ett konsultuppdrag på 50% av en heltidstjänst under kontorstid, måndag-fredag mellan kl.08.00-12.00. Uppdraget beräknas starta senast 2025-01-20 och pågå till och med 2025-12-31. Parterna kan överenskomma om annat datum för uppdragsstart.
Krav för tjänsten:
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare i kontorsmiljö under de senaste fem (5) åren.
• Baskunskaper i Microsoft Word och Outlook för att kunna hantera e-post och enklare dokumentredigering
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift.
• Körkort klass B
• Grundkunskaper i ärendesystem
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet som Vaktmästare i kontorsmiljö. Du trivs med varierande arbetsuppgifter, är flexibel, serviceinriktad och har en mycket god samarbetsförmåga.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-11-28
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
[email protected]
Välkommen med din ansökan!