Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en engagerad och kundfokuserad operativt ansvarig för kundtjänst på halvtid. Tjänsten innebär att svara på kundärenden via e-post, samt att hjälpa till med andra administrativa uppgifter. Arbetet sker på distans med möjlighet att arbeta från kontoret i Stockholm. Du kommer att arbeta två gånger per dag, men varifrån du utför jobbet är flexibelt.
Om Stick
Stick är Nordens ledande e-handel för produkter mot skadedjur i hem och trädgård. Sedan lanseringen 2017 har vi expanderat till Norge, Danmark, Finland och Nederländerna och har idag närmare 100,000 kunder per år. Vi fortsätter att växa och behöver fler personer som kan hjälpa oss att skala upp vår verksamhet.
Rollen
Som operativt ansvarig inom kundtjänst kommer du att hantera och besvara kundärenden samt sköta administrativa uppgifter kring inköp och logistik. Du kommer också att ha möjlighet att bidra till utvecklingsprojekt inom företaget och arbeta nära grundarna och andra nyckelpersoner. Dina insatser är viktiga för att vi ska kunna säkerställa en hög kundnöjdhet och effektiv drift.
Om dig
Vi söker dig som är prestigelös, social och som har en stark vilja att ge utmärkt kundservice. Du är strukturerad, nyfiken och vågar ta egna initiativ. Erfarenhet av administration och goda språkkunskaper i svenska.
Stick erbjuder
Vi erbjuder en möjlighet att få insikt i hur ett snabbrörliig ehandelsbolag fungerar på insidan men samtidigt flexibiliteten att kunna jobba på disans. Hos oss får du möjlighet att växa och bidra till att bygga något långsiktigt.
Placering och start
Tjänsten är på halvtid, baserad i Stockholm men med flexibla möjligheter att arbeta på distans. Utbildning i rollen kommer behöva ske mestadels på plats (Östermalmsgatan 26A, Stockholm). Startdatum är så snart som möjligt.