Arbetsbeskrivning
Industrilås grundades 1981 och utvecklar, designar och tillverkar alla typer av låslösningar för industriella applikationer, från enkla klassiska handtag till mekatroniska lösningar, där åtkomsten styrs genom digitala nätverk. Vår primära drivkraft är vår outtömliga nyfikenhet på våra kunder - vi arbetar passionerat för att ta fram lösningar som förbättrar våra kunders affärer! Vi är i dag ca 450 anställda och finns i fler än 40 länder, med fabriker i Europa, Asien och Centralamerika. För mer information om Industrilås, välkommen att besöka www.industrilas.com.
Industrilås välkomnar två engagerade högskolestudenter att genomföra ett examensarbete med fokus på kvalitetskulturen och medvetenheten inom ett stort svenskt tillverkningsföretag. Vi söker er som vill undersöka om vår kvalitetskultur främjar eller hindrar vår utveckling och operationella effektivitet - och bidra till att forma vår framtida väg framåt!
Om projektet
Syftet med studien är att analysera om kvalitetskulturen och medvetenheten inom Industrilås fungerar som en drivkraft eller ett hinder för vår utveckling. Tillsammans kommer ni att kartlägga nuläget och undersöka om det hjälper eller stjälper oss i vårt arbete mot ökad effektivitet och tillväxt.
Projektets mål är att skapa en tydlig bild av vad som påverkar positivt respektive negativt samt att identifiera förbättringsområden som kan stärka företagets utveckling.
Vilka söker vi?
Vi söker två nyfikna och analytiska studenter som är redo att ta sig an denna utmaning. För att lyckas i detta examensarbete tror vi att ni har ett intresse för kvalitetsutveckling, företagskultur och förbättringsarbete inom industrin.
Välkommen med er ansökan!
Välkomna att bli en del av Industrilås och göra skillnad genom ert examensarbete. Bifoga CV, betygsutdrag, motivera intresse och idéer hur ni kan ta er an detta projekt. Ansök redan idag, men som senast 30 november! Urval görs löpande.
Vi har redan tagit beslut kring annonsering och rekryteringskanaler, vilket innebär att vi inte är intresserade av säljsamtal eller erbjudanden om annonsering, rekryteringstjänster eller bemanning. Vi undanber oss därför vänligen, men bestämt, kontakt från mediesäljare och liknande aktörer.