Orderadministratör
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Orderadministratör
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Vi söker en Orderadministratör med god administrativ kompetens till vår kund. Du kommer att stödja den globala organisation med orderregistrering, orderbekräftelse, leveransplanering och tillhandahållande av information till försäljningskanaler globalt. Teamet arbetar nära varandra, stöttar varandra och är fria att tillsammans utveckla processerna. Teamet har flera olika kompetensområden och det finns gott om möjligheter att utveckla nya färdigheter inom teamet.

Huvudsakliga ansvarsområden:-Skapa beställningar i affärssystem-Lösa kundproblem (t.ex. order frågor, faktura frågor, leverans frågor) genom att samordna med försäljning, produktion, Supply Chain Management och andra interna och/eller externa team-Samordna med efterförsäljning- Proaktivtinformerar kunder om ärendestatus baserat på input och klargör eventuella frågor-Säkerställer en positiv kundupplevelse genom hela processen

Kvalifikationer
  • Du har en avslutad gymnasieutbildning.
  • Du har minst två års erfarenhet från en roll med liknande arbetsuppgifter.
  • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
  • Erfarenhet av affärssystem (gärna SAP) är meriterande.
  • Erfarenhet av import/export, försäljningsadministration, eller andra administrativa uppgifter är meriterande.
Personliga egenskaper

För att lyckas i uppdraget som Orderadministratörså ser vi att du har ettkundfokuserat tänkesätt och viljestyrka som bidrar till vår kunds framtida framgång. Vi ser även att du är motiverad, nyfiken och har en önskan att lära dig om nya teknologier. Du tar ägarskap för dina arbetsuppgiftersamt har ett samarbetande, lösningsfokuserat förhållningssätt och stark kommunikationsförmåga i skrift och tal.

Företagspresentation Vår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm.

När du blir en av oss

Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön

Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-05-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-04
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk