Senior Facilities Assistant till internationellt bolag
Skicka ansökan 167 dagar kvar
Assistent Office Manager
167 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: HeltidOrt: Centrala StockholmStartdatum: Enligt överenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSAnnonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.

Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett ljust och modernt kontorslandskap.DIN ROLLSom Senior Facilities Assistant arbetar du i en mångsidig och central roll på företaget där du ansvarar för att leverera service i toppklass samtskapa en välfungerande och trivsam kontorsmiljö. Dina arbetsuppgifter omfattar allt från att bemanna receptionen och ge administrativt stöd till att underhålla kontorsfaciliteter och kontroller att säkerhetsrutiner följs. Rollen innebär både praktiskt arbete runtom på kontoret och administrativa uppgifter. Du kommer arbeta både självständigt och i team. Arbetsuppgifterna innebär exempelvis att:

  • Bemanna receptionen och ge förstklassig service till både besökare och anställda
  • Ansvara för administrativa uppgifter som exempelvis dokumenthantering, felrapportering, avtalshantering och hantering av ID-kort
  • Planera och genomföra interna och externa event
  • Ansvara för att kök och övriga kontorsytor är i toppskick som exempelvis diskplock, förbereda kaffe, rensa kylskåp och återvinning
  • Inventera och hantera beställningar, ta emot leveransersamt påfyllning av varor och kontorsmaterial
  • Ansvara för arbetsmiljö inom hälsa och säkerhet som exempelvis brandrutiner och säkerhetsutrustning
  • Ansvara för kommunikation och uppdatering avintranät
  • Stötta Facility Manager med olika uppgifter och projekt

VEM ÄR DU?Du är en social och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och tar action på det. Vidare är du prestigelös, strukturerad och trivs med ett varieratarbete.

Du som söker uppfyller nedan krav:

  • Erfarenhet av att arbeta med Facility Management
  • Erfarenhet av att arbeta i reception och/eller som Office Manager
  • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
  • Erfarenhet av att arbeta med service och administration
  • Tidigare erfarenhet av att arbeta med evenemang, planering och genomförande

VAD ERBJUDER VI?Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-01
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk