OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Service Manager med fokus på IT-processer och kundupplevelse
Skicka ansökan Annonsen har utgått
Chef Systemansvarig Service Manager
Annonsen har utgått

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter Vi söker en erfaren Service Manager till ett uppdrag inom IT och systemförvaltning med placering i Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta med kritiska system som stödjer kundupplevelsen och försäljningsprocessen genom flera kanaler – inklusive POS, receptexpediering och e-handelsplattformar. Om rollen som Service Manager: Som Service Manager kommer du att axla ansvaret som systemägare och samarbeta tätt med kundens leverantörer för att säkerställa att systemen uppfyller alla krav. Du följer upp incidenter, genomför rotorsaksanalyser och hanterar systemleveranser inklusive förändringshantering och informationsspridning. Rollen inkluderar även deltagande i SLA- och avtalsprocesser samt att stötta i budgetarbetet. Vid projektstart kommer du dessutom ha en nyckelroll i att etablera arbetsrutiner för drift och förvaltning av POS. Vem vi söker: - Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av liknande uppgifter inom en linjeroll eller som konsult. Du har även en relevant högskoleutbildning eller motsvarande kompetens. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av: - IT-processer enligt ITIL, särskilt Incident Management, Problem Management och Root Cause Analysis - Avtalsarbete och uppföljning av SLA - Större systemleverantörer för POS, e-handel eller receptexpediering - Arbeta med internationella aktörer och översätta deras lösningar - Molntjänster som AWS, Azure eller Google Cloud Platform - Applikationsdrift och bred IT-kunskap - Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift Ansökan: För att skapa en komplett bild av dig och din kompetens ser vi gärna att du lägger tid på en motivering till varför du är rätt person för uppdraget, samt att du ansöker med ett tydligt CV i Word-format. Vi ser fram emot din ansökan och att få veta mer om hur din bakgrund och kompetens kan bidra till vår kunds framgång! Tillträde och ansökan Uppdragsperiod: 18 november 2024 – 31 mars 2025 Omfattning: 100% Sista ansökningsdagen: 4 november 2024 Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 06 27 11 Urval och intervjuer sker löpande! Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-01
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Chef Account Manager
7 dagar sedan
Umeå
Heltid
Chef Säljare B2B Säljare Account Manager Key Account Manager
5 dagar sedan
Chef Account Manager Key Account Manager
7 dagar sedan
Uppsala
Heltid
Chef Socionom Verksamhetschef
Idag