AD Sverige AB är en svensk automotivekedja med 70-tal AD Butiker och ca 250 AD Bilverkstäder över hela Sverige. Tillsammans erbjuder AD service, reparationer, reservdelar och tillbehör till bilen av premium kvalitét.
Vi är en organisation med massor av historia och fullt fokus på framtiden. Hos oss är kunden i centrum och vi ”älskar varje mil” av resan oavsett vart det bär av. Vi har höga ambitioner att tillsammans med hela kedjan utvecklas varje dag till att vara ett kun(d)skapsföretag i världsklass.
Hos oss finns nu möjlighet att arbeta på ett tryggt företag och vara med på en fantastisk tillväxtresa när delar av vårt supportkontor flyttar från Varberg till Jönköping där centrallagret redan finns.
Som produktsupport på vårt supportkontor kommer du att agera som en administrativ stöd till våra Category Managers.
Genom ett strukturerat och noggrant arbetssätt säkrar du det dagliga arbetet med administrativ artikelvård och masterdata.
Brinner du för bilar och vill arbeta i en dynamisk miljö?
Är du en problemlösare och är inte rädd för utmaningar?
Vi söker nu en produktsupport till vårt supportkontor i Jönköping!
AD Sverige AB har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup.
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Jennie Gunnarsson på [email protected].
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling.
Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.